От ръководството на Барселона смятат да сложат логото на УНИЦЕФ на гърба на фланелките си, под имената на футболистите. Новината бе потвърдена от вицепрезидента на отбора Хавиер Фаус.

Промяната е запланувана за месец юли, когато на гърдите на фланелките на Барса ще стои името на катарската фондация, която ще плаща на каталунците 30 милиона евро на година за рекламата.

Това е и нов рекорд за спонсорство, който подобри предишните постижения на Байерн Мюнхен и Ювентус, които получаваха по 22 милиона евро на сезон от Дойче Телеком и Тамойл. Баварците имат дългосрочен договор с немската компания, докато либийският петролен гигант напусна "бианконерите" след скандала Калчополи.

На предната част на фланелките на Барселона вече ще стои името на новия катарски спонсор на тима. За първи път в цялата си 111-годишна история каталунците ще имат спонсор на гърдите си, като изключим благотворителния договор с УНИЦЕФ от 2006 година.

През декември миналата година от ръководството на испанския гранд подписаха петгодишен договор за спонсорство с катарската фондация, който е на стойност 170 милиона евро.

Каталунците ще получават по 30 милиона евро на сезон. Договорът влиза в сила от сезон 2011/12 от организацията. Логото "Qatar Foundation" ще бъде изписано с жълти букви и ще се появи на екипите на тима от 1 юли тази година.