Освен на трансферния пазар, където се правят рекордни сделки през този сезон, жестока битка има и между компаниите на спортни стоки с цел реклама.
„Найк“ дава по 120 млн. паунда на Барселона на сезон, за да грее логото им от екипите. Това е абсолютен рекорд в историята на футбола към този момент.
Реал Мадрид чака нова сделка с „Адидас“, като сега получават по 106 млн. паунда годишно. С новия договор парите явно ще скочат.
Акционерът в Байерн Мюнхен „Адидас“ и „Шевролет“ плащат общо 125 млн. паунда на Манчестър Юнайтед, пише "Труд". В касата на Челси влизат 60 млн. паунда от „Найк“, в тази на Арсенал - 30 млн. от „Пума“, който налива и в Борусия Дортмунд.
Заради високите суми, който наливат при "червените дяволи", от "Адидас" бяха принудени да доста по-голяма финансова инжекция в "своя" Байерн. Така вместо 25 млн. евро на сезон, в касата на баварците влизат 60 милиона евро.
С всяка година сделките поскъпват, а главна вина за това имат... самите компании. С цел да преборят конкуренцията те се надцакват с милиони, а клубовете са най-големите печеливши, защото играчите им са далеч по-ефектни от например осветен билборд на централен булевард.
Коментари
Напиши коментар09:53 | 31 юли 2016 г.
00:15 | 29 юли 2016 г.
10:09 | 28 юли 2016 г.
09:27 | 28 юли 2016 г.
Напиши коментар