Германският шампион Байерн Мюнхен е №1 в света по брой на регистрираните си членове (280 000 души), но сега набира скорост и при феновете си в Далечния Изток.

В момента Байерн е №1 в света по отношение на новоспечелените фенове в тази част на света в интернет. Социалната мрежа Sina Weibo е най-използваната в Китай и само за миналата година Байерн е спечелил 676 039 потребители. За сравнение Реал Мадрид е спечелил 657 616 фена, Манчестър Юнайтед и със 149 543, а Барселона - със 139 524.

Медийният директор на Байерн Щефан Менерих коментира, че баварците са проучили интернет-пазара в Китай предварително и затова сега берат плодовете на труда си. Така например баварският колос си има собствена страница в китайската социална мрежа и собствено приложение.

Важното уточнение в случая е, че Байерн е могъщ и в реалния живот в Китай, където има 90 милиона фена. Клубът си има офис в Шанхай и се очаква идното лято да премине бариерата от 100 милиона китайски ултраси.

Баварският колос не се ограничава само в Далечния Изток и за изминалия месец испанската страница на тима в туитър си спечели нови 260 000 последователи...