Официалните спонсори на Шампионската Лига Уникредит Булбанк и Мастеркард канят всички футболни фенове да усетят емоцията от Шампионската Лига, като демонстрират футболните си умения на специално създаден за целта терен.
От 8-ми до 21-ви март в The Mall София и от 4-ти до 17-ти април в Park Mall Стара Загора, всички фенове на футбола ще имат възможност да се включат във футболната надпревара. Ако не успеят да се включат до тогава, Уникредит Булбанк и Мастеркард ги канят да участват във финала пред централата на Булбанк от 9-ти до 15-ти май на адрес площад Света Неделя 7 в София.
Футболните срещи ще се проведат от понеделник до петък между 18:30 и 20:30 часа, както и през почивните дни от 17:00 до 19:00 часа.
Всеки участник, който вземе билет за мача, ще има възможност да изиграе виртуален мач или да отбележи попадение в полето за дузпи и да получи атрактивна награда в зависимост от своите майсторски умения.
За всяко от събитията участниците, попълнили билет за мача, участват в томбола за гейминг конзола от последно поколение. Билетите за мача от трите събития участват в обща томбола за 40” LCD телевизор SONY заедно с ваучер за пица и бира. Така победителят ще може да се потопи максимално в неповторимата емоция от финала на UEFA Champions League – и то в своя дом.
Всеки попълнил искане за издаване на дебитна карта Мастеркард Стандарт, също участва в томбола за голямата награда, билет за финала на Шампионската Лига през 2011 на живо на стадион Уембли в Лондон. Голямата награда се осигурява от Уникредит.
Напиши коментар
От 8-ми до 21-ви март в The Mall София и от 4-ти до 17-ти април в Park Mall Стара Загора, всички фенове на футбола ще имат възможност да се включат във футболната надпревара. Ако не успеят да се включат до тогава, Уникредит Булбанк и Мастеркард ги канят да участват във финала пред централата на Булбанк от 9-ти до 15-ти май на адрес площад Света Неделя 7 в София.
Футболните срещи ще се проведат от понеделник до петък между 18:30 и 20:30 часа, както и през почивните дни от 17:00 до 19:00 часа.
Всеки участник, който вземе билет за мача, ще има възможност да изиграе виртуален мач или да отбележи попадение в полето за дузпи и да получи атрактивна награда в зависимост от своите майсторски умения.
За всяко от събитията участниците, попълнили билет за мача, участват в томбола за гейминг конзола от последно поколение. Билетите за мача от трите събития участват в обща томбола за 40” LCD телевизор SONY заедно с ваучер за пица и бира. Така победителят ще може да се потопи максимално в неповторимата емоция от финала на UEFA Champions League – и то в своя дом.
Всеки попълнил искане за издаване на дебитна карта Мастеркард Стандарт, също участва в томбола за голямата награда, билет за финала на Шампионската Лига през 2011 на живо на стадион Уембли в Лондон. Голямата награда се осигурява от Уникредит.

Ивайло Нецов: Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Майкъл Сампери и Улрик Бокеме с впечатляващи победи на SENSHI 29 във Варна
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Едуард Алексанян прегази Мариус Мунтеану и направи успешен дебют при най-тежките на SENSHI 29
Цали Юзеир нокаутира Карим Мабрук в първия рунд на SENSHI 29
Неприятна травма прекрати битката между Янис Стофоридис и Декстър Суис на SENSHI 29
Мантас Римдейка приспа Флорин Иваное на SENSHI 29
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар