Брандът Snickers ни е приготвил нова доза забавление и страхотни награди.

По време на Европейското първенство във Франция, Snickers стартира своята футболна промоция с тематични награди, носеща провокативното име „Какъв фен си ти, когато си гладен?“.

Концепцията на компанията е базирана върху любовта към футбола и доброто чувство за хумор. Промоцията е част от централната платформа на Snickers “Не си ти, когато си гладен“. В кампанията са заложени забавните типични образи на футболни фенове, но с подсилени окарикатурени характеристики. Типажите са вдъхновени от забавни черти, нелепи ситуации и истории, които са често срещани в нашето ежедневие, а имената на главните герои говорят сами за себе си: Всезнайкото, песимиста, истерика, ревльото, избухливия, неориентирания.

Главните персонажи са отпечатани на стикери, които могат да се намерят в опаковките на Snickers. Чрез приложението http://hungryfan.snickers.com/bg/ феновете могат да направят тест, за да разберат какъв тип фенове са, когато са гладни, както и могат да качат снимка със стикера в галерията на приложението с физиономия в стилистиката на стикера, който им се е паднал. С всяка качена снимка участниците се включват в седмичната томбола за 50 тениски Snickers, 50 шапки Snickers, 50 фенски ръце Snickers и 30 футболни топки Derbystar.

А на всеки 10 качени снимки участниците записват едно участие в томболата за Голямата награда – КОНЗОЛА XBOX ONE 500GB + FIFA 2016. При печалба печелившите трябва да предоставят своите стикери. Големите фенове печелят големи награди. Очаква ви голямо забавление. Играта започва, готови ли сте?