Главният състезателен инженер на Макларън Мерцедес Фил Прю разкри, че първоначално в отбора се планирали пилотите да направят 2 спирания в бокса на състезанието в Шанхай.
Люис Хамилтън триумфира в надпреварата, след като мина три пъти през механиците и това му даде много по-добра скорост в последните обиколки, когато заложилия на стратегия с два стопа Себастиан Фетел загуби скорост заради състоянието на гумите си.
“Случиха се страшно много неща, като най-главното бе, че в хода на състезанието сменихме стратегията и заложихме на 3 спирания в бокса” сподели Прю пред “Аутоспорт”.
“Всичките ни усилия бяха насочени към това да разберем поведението на гумите и за колко време ще се износят. След като получихме необходимата информация и от пилотите преценихме, че по-добрата тактика е с 3 спирания. Бяхме обаче готови и за 2, но така щяхме да действаме при по-слабо износване на гумите. Първоначалното ни намерение бе наистина за 2” добави той.
В същото време босът на отбора Мартин Уитмарш обяви, че грешката на Дженсън Бътън, когато спря в бокса на Ред Бул е струвала ценно време и на двамата пилоти.
“Дженсън загуби време и позиция. Освен това той спря с обиколка по-късно, което го забави още повече, а също и Люис. Затова и Маса успя да ни изпревари и изведнъж се озовахме на 5-о и 6-о място. Затова и решихме да опитаме нещо различно и промяната на стратегията определено проработи” каза той.
Напиши коментар
Люис Хамилтън триумфира в надпреварата, след като мина три пъти през механиците и това му даде много по-добра скорост в последните обиколки, когато заложилия на стратегия с два стопа Себастиан Фетел загуби скорост заради състоянието на гумите си.
“Случиха се страшно много неща, като най-главното бе, че в хода на състезанието сменихме стратегията и заложихме на 3 спирания в бокса” сподели Прю пред “Аутоспорт”.
“Всичките ни усилия бяха насочени към това да разберем поведението на гумите и за колко време ще се износят. След като получихме необходимата информация и от пилотите преценихме, че по-добрата тактика е с 3 спирания. Бяхме обаче готови и за 2, но така щяхме да действаме при по-слабо износване на гумите. Първоначалното ни намерение бе наистина за 2” добави той.
В същото време босът на отбора Мартин Уитмарш обяви, че грешката на Дженсън Бътън, когато спря в бокса на Ред Бул е струвала ценно време и на двамата пилоти.
“Дженсън загуби време и позиция. Освен това той спря с обиколка по-късно, което го забави още повече, а също и Люис. Затова и Маса успя да ни изпревари и изведнъж се озовахме на 5-о и 6-о място. Затова и решихме да опитаме нещо различно и промяната на стратегията определено проработи” каза той.

Черната чума: Как вулкан отключва най-тежката пандемия в историята
Идеи за бюджетни коледни подаръци за жени
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Вижте резултатите от официалния кантар на SENSHI 29
Генадий Головкин влиза в Залата на славата през 2026 г.
Шон Стрикланд отказа участие на UFC 325 в Австралия – изчаква завръщане след санкцията
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар