В Макларън не останаха особено щастливи от представянето на Люис Хамилтън и Дженсън Бътън в Турция.
Първият приключи 4-и, а вторият 6-и, като определено и двамата в нито един момент не бяха конкурентни на лидерите.
“Разочарован съм и мога да кажа, че това не бе едно от най-добрите ми състезания. Стартът ми не бе лош, но на трети завой загубих сцепление и отстъпих няколко позиции, което обърка всичко” заяви Люис.
“Останах зад Дженсън и докато се опитвах да го изпреваря гумите ми се износиха бързо. Спрях рано, а след това и при едно от следващите спирания загубих време. Истината е, че още в началото изпуснах шанс за нещо повече, което е разочароващо, тъй като можех да съм по-напред” добави той.
Бътън пък не бе доволен от стратегията си с едно спиране по-малко. “Мисля, че повечето пилоти бяха предвидили 3 спирания, но заради бързото износване на гумите, минаха на 4, докато ние не променихме това. Мисля, че преди последното ми спиране можех да изкарам още няколко обиколки и това щеше да ми помогне в края” обясни Бътън.
Шефът на отбора Мартин Уитмарш пък призна, че на колите са липсвали някои нови елементи, които първоначално са били планирани. “Не поставихме всичките нови неща, които искахме и това ни попречи. В квалификацията не се представихме както очаквахме, а след това загубихме позиции в началото и нямаше как да се възстановим” каза той.
Напиши коментар
Първият приключи 4-и, а вторият 6-и, като определено и двамата в нито един момент не бяха конкурентни на лидерите.
“Разочарован съм и мога да кажа, че това не бе едно от най-добрите ми състезания. Стартът ми не бе лош, но на трети завой загубих сцепление и отстъпих няколко позиции, което обърка всичко” заяви Люис.
“Останах зад Дженсън и докато се опитвах да го изпреваря гумите ми се износиха бързо. Спрях рано, а след това и при едно от следващите спирания загубих време. Истината е, че още в началото изпуснах шанс за нещо повече, което е разочароващо, тъй като можех да съм по-напред” добави той.
Бътън пък не бе доволен от стратегията си с едно спиране по-малко. “Мисля, че повечето пилоти бяха предвидили 3 спирания, но заради бързото износване на гумите, минаха на 4, докато ние не променихме това. Мисля, че преди последното ми спиране можех да изкарам още няколко обиколки и това щеше да ми помогне в края” обясни Бътън.
Шефът на отбора Мартин Уитмарш пък призна, че на колите са липсвали някои нови елементи, които първоначално са били планирани. “Не поставихме всичките нови неща, които искахме и това ни попречи. В квалификацията не се представихме както очаквахме, а след това загубихме позиции в началото и нямаше как да се възстановим” каза той.

Жулиен Риков с категорична победа на SENSHI 29, Айсам Чадид с нокаут в третия рунд
Токът няма да поевтинее със създаването на нова атомна централа, смята Богомил Манчев
Манчестър Сити надви Съндърланд
Нова атомна централа няма да свали цените на тока
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Майкъл Сампери надделя над Петрос Де Фрейтас в оспорвана битка на SENSHI
Атанас Божилов с нова доминантна победа на SENSHI 29 срещу холандеца Роки Гранджеан
Айсам Чадид нокаутира Драгомир Петров с коляно в третия рунд във Варна
Жулиен Риков с категорична победа над Мариус Чимпоеру на SENSHI 29
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар