Люис Хамилтън не изпусна идеалната възможност, която съдбата му предостави и записа ключова победа в Гран При на Сингапур, водейки от старта до финала. 

Улеснен от инцидента в началото и отпадането на конкурентите от Ферари, британецът записа много важен триумф в битката за титлата. Втори остана Дани Рикардо с Ред Бул, а трети съотборникът на Хамилтън – Валтери Ботас.

Това бе 7-ата победа за Хамилтън през сезона, 3-а на „Марина Бей” и 60-а в кариерата му. Той вече има 263 точки, като увеличи преднината си пред Фетел на 28, след като германецът остана с 235. 


Всички прогнози за състезанието отидоха по дяволите, след като минути преди старта заваля силен дъжд и фаворите започнаха с гуми интемедия, а някои зад тях сложиха дори и за крайно мокра писта. 

А началото бе кошмарно за Ферари. На старта Верстапен се забави и Райконен тръгна да го изпреварва. Пилотът на Ред Бул остана между двата автомобила на Скудерията, а в стремежа на Кими да затвори холандеца, двамата се удариха, като и Фетел промени посоката си в стремежа да остане пред Макс. 

Последва докосване и до лидера Фетел, след което още един удар между Райконен и Верстапен, които треснаха и стартиралият отлично Фернандо Алонсо. Малко след това Фетел се завъртя и удари в стената, разбивайки носа на колата си. Това изведе Люис Хамилтън на първо място пред Даниел Рикардо, а съответно това означаваше излизане на кола за сигурност. Отпадането бе първо за Фетел през сезона. 

Алонсо също успя да продължи минавайки през бокса, а в първите обиколки всички минаха през алеята, за да може пистата да се почисти. Сейфти кара остана на пистата в първите 4 тура, след което битката започна, като Фетел също отпадна, което завърши кошмарния ден за Черните кончета. 

След рестарта Хамилтън се откъсна напред, а Джолиън Палмър стигна до отличната пета позиция. Алонсо пък отпадна в 10-ата обиколка, след като се завъртя и очевидно имаше повреда. 

Един тур след това на пистата пак излезе кола за сигурност, след катастрофа на Дани Квят. Така разликите бяха ликвидирани, а Дани Рикардо и Серхио Перес минаха през бокса за нови интермедии. 

От Мерцедес не смениха гумите си, но Люис запази позицията си при подновяването на състезанието. Ботас бе трети, след което Хамилтън започна да трупа аванс, който мина 5 секунди преди Рикардо в 22-ата обиколка. 

Първият, който рискува със сухи гуми ултрасофт, бе Кевин Магнусен с Хаас от 11-ото място. След това същото направи и Фелипе Маса с Уилямс, а впоследствие и други от пилотите, като от лидерите това направи Дани Рикардо, след това Ботас, а в 30-ия тур и Люис Хамилтън, като всички заложиха на ултрасофт. 

Разликата в челото обаче оставаше солидна – 9-10 секунди в полза на Люис. В 38-ата обиколка обаче, Ериксон се удари в стената и пак излезе кола за сигурност, която пак събра пилотите, а някои от тях използваха момента да сменят отново гумите си. 

В челото обаче нищо не се промени, като Рикардо нямаше шанс да атакува Хамилтън, който пак се откъсна и до края запази аванса си пред Рикардо, който за трети път поред финишира втори в Сингапур, а подиума допълни Ботас. 

В състезанието не можаха да бъдат изпълнени всичките 61 обиколки, заради това, че продължи повече от 2 часа. В точки влязоха още Карлос Сайнц, Серхио Перес, Джолиън Палмър, който взе първи точки, Щофел Вандорн, Ланс Строл, Ромен Грожан и Естебан Окон. Финишираха едва 12 автомобила, като само Маса и Верлайн не взеха точки от завършилите.