7,6 млн. евро спечели Гемският футболен съюз от шестото световно първенство за жени, което приключи преди две седмици. Съюзът отчита приходи от 50,6 млн. евро, а разходите му са 40 млн. евро.
Върху оставащите 10,6 млн. евро трябва да се платят данъци от около 3 млн. евро, като накрая чистата печалба ще е 7,6 милиона.
Въпреки че изглежда внушителна, тя не може да се сравнява с финансовия резултат от световното за мъже през 2006, когато футболният съюз и Немската футболна лига си разделиха по 28,25 млн. евро.
Германците вече са определили къде ще отиде спечеленото. 1 млн. евро ще бъдат предоставени на другите спортни федерации, а друг милион ще бъде изплатен под формата на премии на сътрудниците на организационния комитет.
Собствениците на стадиони ще получат 640 000 евро. Останалите 5 млн. евро съюзът ще инвестира в развитие на девическия и женския футбол.
Според организаторите общият бюджет на турнира ще бъде покрит от двата източника за рефинансиране – продажба на билети (27 млн. евро) и спонсорство (24 млн. евро).
Немските спонсори се оказаха доста щедри и надхвърлиха предвидените за шампионата 4 млн. евро. Най-големите от тях са „Алианц”, „Комерцбанк”, „Дойче Бан”, „Дойче Пост”, „Дойче Телеком”, „Реве Груп”.
Напиши коментар
Върху оставащите 10,6 млн. евро трябва да се платят данъци от около 3 млн. евро, като накрая чистата печалба ще е 7,6 милиона.
Въпреки че изглежда внушителна, тя не може да се сравнява с финансовия резултат от световното за мъже през 2006, когато футболният съюз и Немската футболна лига си разделиха по 28,25 млн. евро.
Германците вече са определили къде ще отиде спечеленото. 1 млн. евро ще бъдат предоставени на другите спортни федерации, а друг милион ще бъде изплатен под формата на премии на сътрудниците на организационния комитет.
Собствениците на стадиони ще получат 640 000 евро. Останалите 5 млн. евро съюзът ще инвестира в развитие на девическия и женския футбол.
Според организаторите общият бюджет на турнира ще бъде покрит от двата източника за рефинансиране – продажба на билети (27 млн. евро) и спонсорство (24 млн. евро).
Немските спонсори се оказаха доста щедри и надхвърлиха предвидените за шампионата 4 млн. евро. Най-големите от тях са „Алианц”, „Комерцбанк”, „Дойче Бан”, „Дойче Пост”, „Дойче Телеком”, „Реве Груп”.

Черна статистика: Турция счупи рекорд по смъртни случаи на работното място
Черната чума: Как вулкан отключва най-тежката пандемия в историята
Идеи за бюджетни коледни подаръци за жени
Южна Корея започва първата си програма за ракети „въздух-въздух“
Любимата TikTok звезда на Италия: 84-годишна баба призовава инфлуенсърите да работят
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Вижте резултатите от официалния кантар на SENSHI 29
Генадий Головкин влиза в Залата на славата през 2026 г.
Шон Стрикланд отказа участие на UFC 325 в Австралия – изчаква завръщане след санкцията
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар