Изпълнителният директор на Манчестър Юнайтед Дейвид Гил призна, че през настоящата кампания клубът е продал по-малко сезонни карти от очакваното.

Това принуди Юнайтед да пусне 4000 сезонни билета в обща продажба, което не бе предвидено.

Според "Дейли Телеграф" Гил и компания опитват да достигнат предвидените 54 000 абонамента за сезона.


Частично този спад се дължи и на мощната кампания сред феновете, които всячески се опитват да изгонят собствениците от фамилия Глейзър. Тяхната кампания обаче не постигна по-мащабен ефект, какъвто бе първоначалния план.

"Ситуацията е съвсем ясна. Миналата година продадохме 54 000 сезонни карти, а досега сме пласирали 51 800. Мисля че това е добър резултат с оглед икономическия климат като цяло," обясни Дейвид Гил.

"Запълнили сме нашия стадион повече от всеки друг клуб във Висшата лига. Не може да сравняваме миналата година с тази, тъй като условията са различни," допълва още той.

Интересно обаче е да се отбележи, че ВИП-местата на стадиона също не се разпродадени. Според "Телеграф" продажбите са с близо 7500 по-малко.

"В добро финансово състояние сме. С атрактивен и печеливш футбол съм убеден, че ще привлечем още повече фенове на нашия стадион," оптимистично завършва Гил.