В Милан се решиха на крайно любопитен маркетингов ход. „Росонерите” подписаха партньорски договор с японската компания Sanrio.

Това име може и да не ви говори много, но консорциумът е собственик на световноизвестния моден бранд Hello Kitty.

Модната къща се е специализирала и е световен лидер в производството на дрехи аксесоари (та дори и компютри и канцеларски материали) за тийнейджърки и млади жени.

От пресслужбата на „червено-черните” обявиха,че вече се подготвя съвместна колекция за фенките на отбора, които ще бъдат на невиждано в света ниво.

Новата модна линия ще бъде пусната в продажба през втората половина на годината.

С този ход „росонерите” целят да увеличат, при това значително, приходите си от продажби на фен артикули.

Според модните експерти на Ботуша, които никак не са малко, стъпката е уникална за света на футбола и много скоро Милан ще бъде последван и от други топклубове.

Многобройни продукти с марката Hello Kitty заливат световните пазари още от създаването й през 1974 г.