Пилотът на “Ямаха” Хорхе Лоренцо, който в неделя грабна трофея за Гран При на Каталуния в Мото ГП напълно разбираемо остана безкрайно доволен от представянето си на пистата край Барселона.
“Безкрайно щастлив съм от тази победа, защото това беше наистина тежък уикенд. Представихме се доста по-добре в самото състезание, отколкото в квалификационната сесия, тъй като надпреварата се проведе при значително по-хладно време и по-студена писта.”
“Заради сутрешния дъжд, който се изля сцеплението на гумите по отделни участъци от трасето също не беше много добро. В началото на надпреварата карах зад Бен Спийс и Дани Педроса и много лесно можех да допусна грешка при спиранията и да се допра до тях. За това просто търпеливо чаках да се открият моите възможности.”
“Когато Бен допусна грешка аз се възползвах от нея и продължих да притискам Педроса. Карах известно време зад Дани и следях всяко негово движение. Той намали темпото и накрая направи грешка, което ми даде шанс да го изпреваря и след това постепенно да се откъсна” – сподели своята гледна точка за самото състезание Лоренцо.
Финиширалият на четвърто място пък настоящ световен шампион в Мото ГП Кейси Стонър призна, че не е останал доволен от резултатите в надпреварата за Гран При на Каталуня и сподели, че е очаквал значително по-добро представяне на тима си.
“Малко съм разочарован. В края на състезанието направих всичко възможно за да догоня първите трима, но не ни достигна скорост, тъй като изостанахме доста в началото заради по-твърдите гуми. Оказва се, че днес само Дани Педроса успя да накара гумите да работят по-добре. И той го направи, а ние - не.”
“Скоростта, която достигнахме през уикенда ни даде надежди, че ще успеем да бъдем по-конкурентни в надпреварата, макар да знаехме, че старта ще бъде тежък. Въпреки това смятахме, че в заключителната част от състезанието ще можем да покажем по-високо темпо.”
“Не знаехме дали ако изберем по-меките гуми, това няма да ни донесе проблеми. Поради тази причина предпочетохме по-безопасния вариант. Смятахме, че имаме най-добрия мотор, който развива най-доброто темпо, но се оказа, че не е така.”
“Въпреки всичко спечелихме точки и в понеделник ще започнем да провеждаме тестове, за да се справим с проблемите с вибрациите на мотора. За това съм уверен, че съвсем скоро отново ще се върнем на върха.” – не губи оптимизма си Стонър.

Ивайло Нецов: Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Майкъл Сампери и Улрик Бокеме с впечатляващи победи на SENSHI 29 във Варна
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Едуард Алексанян прегази Мариус Мунтеану и направи успешен дебют при най-тежките на SENSHI 29
Цали Юзеир нокаутира Карим Мабрук в първия рунд на SENSHI 29
Неприятна травма прекрати битката между Янис Стофоридис и Декстър Суис на SENSHI 29
Мантас Римдейка приспа Флорин Иваное на SENSHI 29
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар