Американският гигант за производство на софтуеър Майкрософт може да стане спонсор на стадиона на Реал Мадрид „Сантяго Бернабеу“.

Президентът на испанския филиал на компанията Мария Гарана потвърди, че се водят разговори с Кралския клуб по въпроса.

Наскоро Флорентино Перес обяви, че се търси спонсор за стадиона, който ще претърпи сериозно обновяване, като идеята е доста голяма част от парите за него да дойдат отвън и е много вероятно съоръжението да бъде преименувано по примера на други стадиони по света.

„Ние сме в отлични отношения с Реал Мадрид и дори наскоро подписахме споразумение с неговата фондация. В момента наистина обсъждаме възможността за промяна на името на стадиона“ заяви Гарана.

Съоръжението е дом на Реал от 1947 година, когато е построено, а носи името на легендарния президент на клуба от 1955-а. В момента неговият капацитет е за 85 454 зрители, като идеята е да бъде увеличен още повече. Досега това се е случвало 4 пъти (1953, 1992, 1994 и 2001), а през 1982 и 2001-а стадионът е обновен, но в много по-малък мащаб в сравнение със сега предвижданото.