Изпълнителният директор на Манчестър Юнайтед Дейвид Гил призна, че през настоящата кампания клубът е продал по-малко сезонни карти от очакваното.Това принуди Юнайтед да пусне 4000 сезонни билета в обща продажба, което не бе предвидено.
Според "Дейли Телеграф" Гил и компания опитват да достигнат предвидените 54 000 абонамента за сезона.Частично този спад се дължи и на мощната кампания сред феновете, които всячески се опитват да изгонят собствениците от фамилия Глейзър. Тяхната кампания обаче не постигна по-мащабен ефект, какъвто бе първоначалния план."Ситуацията е съвсем ясна. Миналата година продадохме 54 000 сезонни карти, а досега сме пласирали 51 800. Мисля че това е добър резултат с оглед икономическия климат като цяло," обясни Дейвид Гил."Запълнили сме нашия стадион повече от всеки друг клуб във Висшата лига. Не може да сравняваме миналата година с тази, тъй като условията са различни," допълва още той.Интересно обаче е да се отбележи, че ВИП-местата на стадиона също не се разпродадени. Според "Телеграф" продажбите са с близо 7500 по-малко."В добро финансово състояние сме. С атрактивен и печеливш футбол съм убеден, че ще привлечем още повече фенове на нашия стадион," оптимистично завършва Гил.
Напиши коментар
fallback
Юнайтед беляза спад в продажбата на сезонни карти
Въпреки по-малкия брой продадени карти в сравнение с миналия сезон, от клуба са доволни от постигнатото
16:29 | 1 сеп 2010 г.fallback
fallback