ЛеБрон Джеймс анонсира, че ще "решението на всички решения". Всички фенове бяха притаили дъх, очаквайки, че той ще обяви края на кариерата си.
В крайна сметка обаче се оказа, че това е част от рекламната кампания на известна марка за коняк.
Той възбуди страстите с повторение на съобщението от лятото на 2010 с "решението", когато напусна сензационно отбора на Маями Хийт.
Така феновете на баскетбола могат да продължат да гледат 40-годишния Джеймс с фланелката на Лос Анджелис Лейкърс. В крайна сметка баскетболистът обяви, че ще използва таланта си в полза на световно известната марка коняк "Хенеси".







САЩ дадоха 3 месеца срок на НИС да скъса със зависимостта от Русия
"63 сенки ще ви следят": Протест в РСМ за жертвите от пожара в дискотека "Пулс" в Кочани
Със 100 млн. лв. санират еднофамилни къщи
Връщането към задължителна военна служба в Германия е неизбежно
Ахмед Доган стана почетен председател на АПС, ще бъде оперативен
Криза няма: Ще харчим повече на "черния петък", за какво да внимаваме?
Загадката на Peugeot 206 или как работи торсионното му окачване
Бъдещето на Renault – хибриди с удължител на пробега
Какво е италианско почистване и има ли смисъл от него
Заслужава ли си покупката Lexus NX на старо?
Нокаутираха Копривленски в Токио
Ронда Роузи изпрати трогателно послание към Жан Вейли преди UFC 322
UFC е на крачка от подпис с бившия шампион на Bellator Ярослав Амосов
Камару Усман: Карлос Пратес трябва да е „много по-лесен“ съперник за Леон Едуардс
Повече от половината хора с диабет в света остават недиагностицирани
Изкуствен интелект ускорява създаването на синтетични антитела
Нарушеният слух в бъдеще може да се лекува с…виагра?!
Повишена функция на щитовидната жлеза при деца - на какво може да се дължи?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар