От Ред Бул отново не бяха доволни от стюардите и обявиха, че към тях отношението е различно от това към Мерцедес. 

Макс Верстапен на няколко пъти бе на път да предизвика нов инцидент  с Люис Хамилтън на пистата в Саудитска Арабия и получи 2 наказания за общо 15 секунди, които все пак не го лишиха от второто му място. 

Най-спорният момент бе с 37-ата обиколка, когато нидерландецът намали рязко, за да пропусне Хамилтън пред себе си, но британецът не очакваше това и се удари в задната част на колата на съперника си. 

Това рязко спиране е известно като „тест на спирачките“ е абсолютно забранено, тъй като е много опасно. От Ред Бул са категорични, че Макс обаче не е направил това, като обявиха, че самият Люис е трябвало да бъде наказан заради това, че преди втория рестарт остави дистанция от над 10 автомобила до конкурента си и е подготвил по-добре гумите си. 

„Макс категорично не направи брейк-тест на Люис. Хамилтън се удари в нашата кола и едва не спука задна лява гума, заради което трябваше да върнем газта. След това притисна Макс извън пистата и отново нямаше нищо. Тенденцията при решенията е едностранна и това е ясно“ заяви съветникът на отбора д-р Хелмут Марко. 

Ето какво каза и самият Верстапен. „Мисля, че като цяло те бяха с по-доброто състезателно темпо, а и към края гумите медиум се износиха сериозно. Не мисля, че 5-те секунди наказание бяха правилни, но е интересно, че всеки път аз получавам санкция, въпреки че и двамата излизаме от ограниченията на пистата. Що се отнася да 37-ата обиколка получих указание да пропусна Люис пред мен, изтеглих се вдясно и намалих, но той остана зад мен и явно се получи проблем в комуникацията, за да ме удари“.