Световният шампион Люис Хамилтън спечели 85-ата победа в кариерата си във Формула 1, след като контролираше втората надпревара за сезона в Австрия и триумфира в Гран При на Щирия. 

Британецът водеше от старта до финала и нямаше особени проблеми. Съотборникът му в Мерцедес Валтери Ботас успя да завърши втори да донесе двойната победа на отбора. Макс Верстапен  с Ред Бул се качи на подиума. 

Серхио Перес направи страхотна надпревара, за да влезе в точките, тръгвайки 17-и, докато огромен провал претърпяха от Ферари, след като Шарл Льоклер удари Себастиан Фетел още в началото и двамата отпаднаха. 

В класирането финландският пилот на Мерцедес остана начело с 43 точки, докато Хамилтън вече е втори с 37. Ландо Норис има 26 за Макларън, след като успя да стигне до фантастичното 5-о място. 

На старта Хамилтън запази позицията си пред Верстапен, а Сайнц остана пред Ботас. По-назад обаче, имаше драма, тъй като в трети завой Шарл Льоклер удари съотборника си във Ферари Себастиан Фетел, счупи задното му крило и го извади от надпреварата. 

Заради повредите по пода обаче, малко по-късно и Льоклер напусна състезанието, въпреки че първоначално мина през бокса и опита да продължи. Това бе огромно разочарование за Скудерията. 

В челото Хамилтън отвори над 2 секунди аванс пред Макс, докато Валтери сравнително бързо се справи със Сайнц и излезе трети. По-назад сериозен път напред  си пробиваше Серхио Перес, който бързо стигна до топ 10, макар и да започна 17-и. 

Люис вдигна темпото и дръпна с над 3,5 секунди пред Макс в 19-ата обиколка. Още 3 секунди по-назад бе съотборникът му Валтери Ботас. Дани Рикардо успя да изпревари съотборника си в Рено Естебан Окон за 6-ото място, а освен това той стартира и с гумите медиум, така че щеше да спира по-късно за смяна. 

Лидерът продължи да трупа преднина в челото, която бързо мина 5 секунди, докато Ботас се доближи на 2 секунди от Верстапен, който първи бе повикан от лидерите за смяна на гуми в 25-ата обиколка. Макс получи медиум и се върна бързо обратно на пистата, точно пред пред съотборника си Алекс Албън. 

От Мерцедес обаче не реагираха веднага на пресичащата стратегия на Ред Бул, като оставиха двамата си пилоти на пистата, което бе много интересно. Окон пък отпадна поради технически проблем. 

Все пак Хамилтън смени гумите си в 28-ия тур и се върна на 5 секунди пред Макс. Ботас пък остана на пистата още няколко обиколки и когато мина за смяна в 34-ата обиколка, в последните обиколки ще бъде с по-добри гуми от Верстапен. Финландецът обаче се върна на 8 секунди зад Макс. 

В следващите обиколки Люис остана на около 5 секунди от съперника си, който пък от своя страна поддържаше около 7-8 секунди преднина пред Ботас. Перес успя да стигне до отличното 5-о място и се доближи сериозно и до Албън. 

Десетина обиколки преди края Валтери започна да скъсява дистанцията до Верстапен и 6 тура преди края вече бе на по-малко от секунда. Ботас атакува в 66-ата обиколка и успя да изпревари опонента си, но Макс веднага си върна позицията след здрава битка между двамата. 

Логичното обаче се случи в следващия тур и Ботас зае второто място, за да осигури двойната победа на Мерцедес. Верстапен пък дори мина за втора смяна на гуми само 2 обиколки преди края, с идеята да направи най-бързия тур. 

Алекс Албън успя да удържи 4-ото място, въпреки че Серхио Перес го доближи много. Двамата дори се удариха леко на един завой и мексиканецът получи повреда на предното крило, след което започна да губи темпо. 

Ландо Норис с Макларън направи страхотни последни обиколки и успя дори да завърши 5-и, заради проблемите на Серхио Перес, който все пак завърши 6-и, на сантиметри пред съотборника си Ланс Строл, но все пак остана пред Дани Рикардо. Карлос Сайнц с втория Макларън и Дани Квят с Алфа Таури допълниха десетката.