Макс Верстапен с Ред Бул спря доминацията на Мерцедес, след като спечели Гран При „70 години Формула 1” на пистата „Силвърстоун” в Англия. 

Нидерландецът показа отлично темпо и работа с гумите в 5-ия кръг от сезона, за да запише 9-ата си победа в кариерата си. 

Люис Хамилтън с Мерцедес завърши втори, като пак с по-добра стратегия мина пред съотборника си Валтери Ботас, който трябваше да се задоволи с третото място.  

На старта Ботас запази първото си място, въпреки че Хамилтън бе много близо. Макс мина пред Хюлкенберг и зае третото място, а Ланс Строл изпревари Дани Рикардо за петото. Себастиан Фетел обаче се завъртя и се смъкна до последната позиция. 

Люис опита атака срещу Валтери, но финландецът остана от вътрешната страна и запази позицията си, оставайки начело в първите обиколки. Преднината му обаче бе само около секунда. Още в 6-ия тур обаче, той се оплака от проблем в левите гуми на колата си. 

Алекс Албън пък първи мина през бокса и още в 7-ата обиколка сложи хард. Веднага след това същото направи и Гасли. В челото Макс бе изключително бърз и бе само на 1,6 секунди от Люис и на по-малко от 3 секунди от Ботас.  

Хамилтън също се оплака от износени гуми, като в 12-ата обиколка Макс бе само на половин секунда от него, като започна да се показва в огледалата на британеца. Валтери влезе за смяна в 14-ия тур и получи хард, а веднага след това и Хамилтън мина за смяна, като пилотът не Ред Бул поведе. 

Люис се върна на около 3 секунди зад Ботас, а между тях се оказа Шарл Льоклер, който обаче не задържа задълго Хамилтън зад себе си. В следващите обиколки обаче, Макс бе с отлично темпо като бе дори по-бърз от пилотите на Мерцедес, въпреки износените си гуми и дори увеличаваше преднината си.   

Верстапен пазеше отлично гумите си и в 23-ата обиколка обяви, че всичко е наред. В Мерцедес пък определено не работеха добре дори и с гумите хард и губеха време срещу Макс, тъй като очевидно износваха бързо гумите си.  

При Хамилтън проблемите бяха наистина много сериозни, преди Верстапен да смени гумите си в 27-ата си обиколка, като получи медиум и се върна точно зад Ботас, като го атакува и изпревари веднага и пак зае първата позиция. 

Страхотен Макс наистина, като с този ход Ред Бул получи възможност Макс да направи и още един стоп и да запази позицията си. Той остана на пейката едва 6 обиолки и заедно с Ботас направиха втория си пит в 33-ата обиколка, като отново сложиха хард, но нидерландецът остана първи.  

При Хамилтън гумите бяха на лимита и той губеше темпо, но оставаше на пистата, може би и с мисъл да кара до края без смяна. Льоклер, който бе 4-и, се справяше отлично и бе на малко повече от секунда от Ботас. 

Макс вдигна темпото 12 обиколки преди края, за да покаже, че темпото му умишлено е било по-ниско, за да пази гумите. Разликата до Хамилтън бързо падна под 8 секунди. Люис логично направи втора смяна в 42-ата обиколка, като се върна 4-и, на около 7 секунди от Льоклер, на около 9 от Ботас и на 12 от лидера Верстапен. 

Той започна да топи аванса на тези преди него, при това много бързо. 6 обиколки предви края Люис излезе трети, като бе на 5 секунди от Ботас, но разликата бързо започна да пада, след като Валтери губеше темпо и британецът скоро бе зад съотборника си.  

Хамилтън започна атаките и логично излезе втори, осигурявайки си отново повече точки от съотборника си, като вече има 107, докато финландецът е със 73. Макс обаче бе големият победител, като излезе втори в генералното класиране със 77. 

Шарл Льоклер с донесе отличното 4-о място за Ферари, а точки взеха още Алекс Албън, Ланс Строл, Нико Хюлкенберг, Естебан Окон, Ландо Норис и Дани Квят.