Люис Хамилтън с Мерцедес спечели 8-ата си победа за сезона и рекордна 92-а в кариерата, след като триумфира и в Гран При на Португалия. 

Британецът изпревари Михаел Шумахер и вече еднолично е на върха по най-много спечелени състезания, въпреки че в първите обиколки на състезанието се смъкна до 3-о място. 

След това обаче, Хамилтън си върна контрола, пазеше отлично гумите и не даде шансове на съотборника си Валтери Ботас, а Макс Верстапен с Ред Бул зае третото място. 

Началото бе страхотно. Хамилтън остана лидер, а Верстапен мина пред Ботас. Силен старт на Серхио Перес го изведе напред и той дори атакува Макс, като двамата се удариха и мексиканецът се смъкна последен, но все пак продължи. 

Дъжд обърка сметките и Ботас излезе начело като изпревари лесно Люис, който бе страшно внимателен. Карлос Сайнц с Макларън обаче летеше и успя да излезе на първо място, като правеше страхотни турове. 

Хамилтън обаче намери бързо темпото си и започна да притиска Ботас. Верстапен пък атакуваше Норис за 4-ото място и го изпревари в 5-ия тур. Кими Райконен пък се изстреля от 16-о до 6-о място, но след това започна да губи позиции. 

Сайнц обаче започна да губи темпо и Ботас пак поведе, като скоро след това и Хамилтън мина пред испанеца. Валтери бе с аванс от 1,8 секунди напред, а Макс излезе трети, като мина през Сайнц. Льоклер се бе смъкнал до 8-о място, но започна да си пробива път напред с изпреварвания срещу Дани Рикардо, Кими Райконен и Ландо Норис, за да излезе 5-и. 

В 12-ата обиколка Льоклер си върна 4-ото място, след като показваше отлично темпо с гумите медиум, докато Макларъните губеха скорост. В челото Ботас бе с аванс от 2 секунди. 

Хамилтън се оплака от износване на предна лява гума, след което направи най-бърза обиколка и се доближи до Ботас. Строл атакува рисковано Норис, като двамата се закачиха, но продължиха. 

Люис пък дишаше във врата на съотборника си и в 20-ата обиколка го изпревари на старт-финалната права, след което започна да се откъсва напред. Строл бе наказан с 5 секунди, а Макс сложи медиум в 24-ия тур, като се върна 6-и. 

Хамилтън дръпна с 8 секунди пред Ботас, чийто гуми очевидно бяха свършили, докато Льоклер се справяше отлично на трета позиция, с 20 секунди пред Верстапен, но и без да е спирал за смяна. 

Льоклер влезе за смяна в 35-ия тур и получи гуми хард, като загуби само една позиция и се върна 4-и. Хамилтън бе повикан за смяна в 40-ия тур, като всичко мина добре и получи хард. В следващия тур същото направи и Ботас, който също получи най-твърдите гуми, макар че по радиото поиска софт.  

Зад тях битката за точките бе сериозна, а Льоклер се надяваше Верстапен да спре отново и да вземе последното място на подиума, като изоставаше на 16 секунди от нидерландеца. Окон пък мина невероятните 54 обиколки с медиум преди да мине през бокса и да сложи софт за 12 обиколки. 

Той обаче не успя да прогресира от 8-ото място, а до края не се случи нищо особено, като Шарл Льоклер остана 4-и, Пиер Гасли и Карлос Сайнц изпревариха Серхио Перес за 5-о и 6-о място, а десетката допълниха още Естебан Окон, Дани Рикардо и Себастиан Фетел. 

Хамилтън вече е с 256 точки в класирането, като води със 77 пред Валтери Ботас, който е със 179, докато Макс Верстапен е със 162.