“Левски“ продаде 2700 членски карти за първите 17 часа от кампанията, стартирала в сряда вечерта в 19.14 часа, което прави средно по около 158 карти на час, сочи сайтът за "преброяване на левскарите".

Една от тези карти е "диамантена" и се продава за 10 000 лева, а нейният поръчител Петър Петров се похвали за това във Фейсбук, пише "Монитор".

Ако продажбата на карти може да бъде изравнена със "сребърния клас", то клубът би трябвало да бъде на печалба с около 200 хиляди лева за по-малко от едно денонощие. Още по време на пресконференцията вчера изпълнителният директор Павел Колев каза, че картите са валидни до 31 декември 2021 г., а от следващото лято ще започне кампания по подновяването им.

Както самият той обясни, голяма част от западноевропейските футболни клубове смятат и членските карти при формирането на сезонните си бюджети. "Сините" фенове се мобилизираха масово за втори път през тази година, като в първия случай събраха доста над 2 милиона лева само от дарения.

Популярни фенове и страници във Фейсбук призовават и сега за масово закупуване на карти, а вчера мажоритарният собственик Наско Сираков нарече инициативата "преброяване на левскарите" в България и по целия свят.

Някои Фейсбук страници дори направиха игра с възнаграждение членска карта при споделяне на публикацията с реклама на кампанията. "100 години "Левски" София - вековни поздрави от цял свят" дарява семейна/златна карта на стойност 200 лева.