Ферари се наслади на двойна победа в Гран При на Унгария, след като Себастиан Фетел триумфира пред Кими Райконен. Трети завърши Валтери Ботас, а зад него остана Люис Хамилтън с Мерцедес. 

Германецът взе ключов успех, който е 4-и за него през сезона, въпреки че имаше известни проблеми с колата. Кими Райконен обаче естествено не получи разрешение от Ферари да го атакува. Така Себ увеличи преднината си в класирането на 14 точки – 202 срещу 188 за пилота на Сребърните стрели. Ботас е със 169. 

Победата е 46-а в кариерата на Фетел, който не бе чак толкова бърз, но Хамилтън, който бе пропуснат от Валтери Ботас в един момент, не успя да стигне до успешна атака, въпреки че в рамките на доста обиколки бе близо до пилотите на Ферари. 

Макс Верстапен с Ред Бул завърши 5-и, а в Макларън се зарадваха на отличната 6-а позиция на Фернандо Алонсо, докато съотборникът му Стофел Вандорн завърши 10-и и взе още една точка. Между тях завършиха Карлос Сайнц с Торо Росо и пилотите на Форс Индия Серхио Перес и Естебан Окон. 


На старта двамата пилоти на Ферари запазиха позициите си, докато зад тях Верстапен и Рикардо изпревариха Люис Хамилтън. На втори завой обаче се стигна до контакт между автомобилите на Ред Бул, като Макс удари съотборника си Рикардо, който се завъртя и отпадна, а на пистата излезе и кола за сигурност, след като от автомобила на австралиеца се разля и течност.  

Състезанието беше подновено в 5-ата обиколка, като Хамилтън опита атака срещу Верстапен, но холандецът удържа позицията си. Логично последва и наказание от 10 секунди за Макс заради удара с Рикардо.

Напред Фетел дръпна сериозно, както пред Кими, така и пред Ботас, докато Хамилтън изостана от Макс на 2 секунди и бе на 11 от лидера. Двата Макларъна бяха 7-и и 9-и, докато в десетката влязоха пилотите на Форс Индия Серхио Перес и Естебан Окон, като мексиканецът бе спечелил 5 позиции, за да излезе 8-и. 

В следващите обиколки разликите не се промениха особено, като Кими бе на около 3 секунди от Фетел. Ботас обаче с изоставане от над 9, Хамилтън с 14, а на 2 пред британеца бе Макс Верстапен. 

В един момент обаче Фетел сякаш позагуби скорост, след като разликата до Кими падна под 2 секунди, а германецът се оплака от някакъв проблем с автомобила. Той обаче остана на пистата, като Хамилтън бе с изоставане от 13 секунди. Освен това се разбра, че вероятно всички ще карат с едно спиране. 

В 30-ата обиколка Кими се доближи на 1,2 секунди от Фетел, който бе износил със задните си гуми. В 31-ата обиколка Ботас пръв от лидерите мина през бокса и сложи по-твърдите гуми, като се върна 5-и. В следващия тур същото направи и Люис Хамилтън, оказвайки се доста близо до съотборника си в Мерцедес. 

Логично от Ферари реагираха и в 32-ата обиколка и Фетел смени гумите си, като всичко мина без сериозни проблеми. Германецът се върна на 5 секунди пред Ботас, а веднага последва и смяна за Кими Райконен, който се върна на метри зад Фетел. 

Хамилтън бързо настигна Ботас, след като Мрецедесите работеха доста добре с по-твърдите гуми. Фетел не можеше да се откъсне и разликата започна да пада, като Люис бе на по-малко от 5 секунди от Себ, а Ботас бе 1,7 секунди от Кими. Райконен се оплака от ниското темпо на Фетел, но очаквано без ефект. 

В 42-ата обиколка и лидера Верстапен смени гумите си, като изтърпя и наказанието си от 10 секунди, връщайки се на пета позиция. В 46-ия тур и Ботас получи нареждане да пропусне Хамилтън пред себе си, след като британецът обяви, че е много бърз и веднага след това подгони двете Ферарита, като бе на 3 секунди от лидера. 

Разликата обаче продължи да пада в следващите обиколки, като Хамилтън се приближи на секунда от Кими и на 2,3 от Фетел. Райконен се приближи до 0,6 секунди до Себ, който имаше проблеми със задните гуми. 

Хамилтън получи инструкции да атакува в следващите 5 тура, но не бе достатъчно близо, за да го направи. На Ботас пък бе казано, че Люис ще му върне позицията, ако не успее да мине пред Кими. След това толерансът бе удължен с още няколко обиколки, но Люис не можеше да притисне достатъчно Райконен. 

Това не се промени до края, като в самия край Хамилтън джентълменски върна позицията на Ботас, който пък бе притиснат от Макс Верстапен, но съумя да остави холандеца зад себе си.