Ферари се наслади на двойна победа в Гран При на Унгария, след като Себастиан Фетел триумфира пред Кими Райконен. Трети завърши Валтери Ботас, а зад него остана Люис Хамилтън с Мерцедес.
Германецът взе ключов успех, който е 4-и за него през сезона, въпреки че имаше известни проблеми с колата. Кими Райконен обаче естествено не получи разрешение от Ферари да го атакува. Така Себ увеличи преднината си в класирането на 14 точки – 202 срещу 188 за пилота на Сребърните стрели. Ботас е със 169.
Победата е 46-а в кариерата на Фетел, който не бе чак толкова бърз, но Хамилтън, който бе пропуснат от Валтери Ботас в един момент, не успя да стигне до успешна атака, въпреки че в рамките на доста обиколки бе близо до пилотите на Ферари.
Макс Верстапен с Ред Бул завърши 5-и, а в Макларън се зарадваха на отличната 6-а позиция на Фернандо Алонсо, докато съотборникът му Стофел Вандорн завърши 10-и и взе още една точка. Между тях завършиха Карлос Сайнц с Торо Росо и пилотите на Форс Индия Серхио Перес и Естебан Окон.
На старта двамата пилоти на Ферари запазиха позициите си, докато зад тях Верстапен и Рикардо изпревариха Люис Хамилтън. На втори завой обаче се стигна до контакт между автомобилите на Ред Бул, като Макс удари съотборника си Рикардо, който се завъртя и отпадна, а на пистата излезе и кола за сигурност, след като от автомобила на австралиеца се разля и течност.
Състезанието беше подновено в 5-ата обиколка, като Хамилтън опита атака срещу Верстапен, но холандецът удържа позицията си. Логично последва и наказание от 10 секунди за Макс заради удара с Рикардо.
Напред Фетел дръпна сериозно, както пред Кими, така и пред Ботас, докато Хамилтън изостана от Макс на 2 секунди и бе на 11 от лидера. Двата Макларъна бяха 7-и и 9-и, докато в десетката влязоха пилотите на Форс Индия Серхио Перес и Естебан Окон, като мексиканецът бе спечелил 5 позиции, за да излезе 8-и.
В следващите обиколки разликите не се промениха особено, като Кими бе на около 3 секунди от Фетел. Ботас обаче с изоставане от над 9, Хамилтън с 14, а на 2 пред британеца бе Макс Верстапен.
В един момент обаче Фетел сякаш позагуби скорост, след като разликата до Кими падна под 2 секунди, а германецът се оплака от някакъв проблем с автомобила. Той обаче остана на пистата, като Хамилтън бе с изоставане от 13 секунди. Освен това се разбра, че вероятно всички ще карат с едно спиране.
В 30-ата обиколка Кими се доближи на 1,2 секунди от Фетел, който бе износил със задните си гуми. В 31-ата обиколка Ботас пръв от лидерите мина през бокса и сложи по-твърдите гуми, като се върна 5-и. В следващия тур същото направи и Люис Хамилтън, оказвайки се доста близо до съотборника си в Мерцедес.
Логично от Ферари реагираха и в 32-ата обиколка и Фетел смени гумите си, като всичко мина без сериозни проблеми. Германецът се върна на 5 секунди пред Ботас, а веднага последва и смяна за Кими Райконен, който се върна на метри зад Фетел.
Хамилтън бързо настигна Ботас, след като Мрецедесите работеха доста добре с по-твърдите гуми. Фетел не можеше да се откъсне и разликата започна да пада, като Люис бе на по-малко от 5 секунди от Себ, а Ботас бе 1,7 секунди от Кими. Райконен се оплака от ниското темпо на Фетел, но очаквано без ефект.
В 42-ата обиколка и лидера Верстапен смени гумите си, като изтърпя и наказанието си от 10 секунди, връщайки се на пета позиция. В 46-ия тур и Ботас получи нареждане да пропусне Хамилтън пред себе си, след като британецът обяви, че е много бърз и веднага след това подгони двете Ферарита, като бе на 3 секунди от лидера.
Разликата обаче продължи да пада в следващите обиколки, като Хамилтън се приближи на секунда от Кими и на 2,3 от Фетел. Райконен се приближи до 0,6 секунди до Себ, който имаше проблеми със задните гуми.
Хамилтън получи инструкции да атакува в следващите 5 тура, но не бе достатъчно близо, за да го направи. На Ботас пък бе казано, че Люис ще му върне позицията, ако не успее да мине пред Кими. След това толерансът бе удължен с още няколко обиколки, но Люис не можеше да притисне достатъчно Райконен.
Това не се промени до края, като в самия край Хамилтън джентълменски върна позицията на Ботас, който пък бе притиснат от Макс Верстапен, но съумя да остави холандеца зад себе си.







Някои китайски марки коли ще изчезнат от пазара в Европа
Съвети за хранене през зимата
Баница с ориз, спанак и подправки
България, Сърбия, Испания и Австрия: Разбиха международна наркогрупа
Мутация на грипа във Великобритания може скоро да дойде у нас
Европа може да разчита само на себе си, загуби САЩ като приятел в нужда
Как да развиваме любовта си, когато приоритетите се променят?
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Секси мацка от ММА се съблече за Playboy + СНИМКИ
Стоян Гочев след наградата „Ярка победа“ на „Златен пояс“ 2025: Няма грозна загуба
Кубрат Пулев пристигна в Дубай, обеща здрав бой с руснака Мурат
Едуард Алексанян за SENSHI 29: „Tази победа е за семейството ми!“
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Коментари
Напиши коментар16:05 | 4 авг 2017 г.
22:01 | 30 юли 2017 г.
22:00 | 30 юли 2017 г.
18:40 | 30 юли 2017 г.
Напиши коментар