Макс Верстапен записа втората си победа в кариерата във Формула 1, след като спечели Гран При на Малайзия. 

Холандският пилот на Ред Бул поведе колоната още от началото и след това не бе притесняван по никакъв начин. Така той записа нов триумф след Испания през 2016-а и отпразнува подобаващо рождения си ден вчера. 

Лидерът в шампионата Люис Хамилтън се примири с второто място, което бе максимума за него, а трети остана вторият пилот на Ред Бул Даниел Рикардо, който в края не допусна да бъде изпреварен от Себастиан Фетел. 

Пилотът на Ферари и претендент за титлата стартира последен, но не успя да се качи на подиума, въпреки че бе близо да го направи. Така той изостава с 34 точки от Хамилтън в класирането,  а в края бе ударен от Ланс Строл. 


Преди състезанието бе валял дъжд, който понижи температурата, но битката започна на суха писта. Кошмарът за Ферари пък стана пълен, след като минути преди старта Кими Райконен се оказа с проблем и механиците го прибраха в бокса, при което финландецът отпадна още преди да е стартирал. Фетел тръгна очаквано с по-твърдите гуми. 

Люис запази позицията си, докато Ботас се изстреля от петото място и атакува втората позиция, но Верстапен го удържа зад себе си. Фетел пък стигна до 12-ото място за 2 обиколки. 

Двата Ред Була бяха изключително бързи и Макс Верстапен изпревари Хамилтън за първото място в 4-ия тур. Рикардо пък атакува Ботас за третото място. Едва в 9-ата обиколка обаче успя да го изпревари. 

В челото Макс отвори аванс от 3 секунди преднина, а Фетел бе 10-и, макар и да се забави известно време зад Фернандо Алонсо. След това започнаха и смените в по-задната част на колоната което позволи на Себ да излезе 6-и. 

Напред Верстапен не бе притесняван, като дръпна със 7 секунди пред Хамилтън, който държеше на комфортна дистанция зад себе си Дани Рикардо. Фетел излезе 5-и в 21-ата обиколка, след което подгони и Ботас, чието темпо определено не бе особено добро. 

В 27-ия тур Хамилтън смени гумите си и сложи по-твърдите, като се върна трети, точно пред Ботас и Фетел, а веднага след това същото направи и Макс, за да запази позицията си пред Люис. Фетел пък мина към по-меките гуми в средата на дистанцията. 

Последва смяна и за Ботас, само че Фетел бе по-бърз и мина пред финландеца, което бе страхотна новина за Ферари, тъй като германецът излезе четвърти. Рикардо също смени гумите си и се върна трети. 

В 39-ата обиколка Макс Верстапен едва не се забърка в инцидент, след като настигна Палмър и Магнусен, но докато ги изпреварваше с обиколка двамата изостанали автомобила леко се  удариха. За холандеца обаче нямаше проблеми. 

Фетел започна да се приближава до Рикардо, като намали изоставането си до под 3 секунди 12 обиколки преди края, след което го доближи още повече и започна да го притиска и атакува, като очевидно бе по-бърз. 

След една неуспешна атака обаче германецът очевидно загуби сцепление и изостана, примирявайки се с четвъртата позиция. До края нямаше нови събития, като Валтери Ботас с Мерцедес приключи 5-и, а точки взеха още Серхио Пересу, Стофел Вандорн, Ланс Строл, Фелипе Маса и Естебан Окон. 

Интересно стана след финала, когато в обиколката за прибиране в бокса Фетел бе ударен от Ланс Строл, който разби задното му окачване.