Американският концерн за спортни стоки Найк се изложи с реклама на Кристиано Роналдо, в която използва негова детска снимка с дреха на конкурента Адидас.
Найк, който е личен спонсор на португалеца, се възползва от неговия триумф в Шампионската лига и излезе с рекламата "Това момче вече знаеше". Очевидно идеята на концерна е, че Кристиано е предполагал за своите бъдещи успехи още в най-ранна детска възраст.
Деликатният момент обаче е, че американците са изрязали логото на германската компания Адидас от пуловера на снимката. Това доведе до стотици гневни коментира в социалните мрежи, не липсваха и иронични подмятания.
Некоректното действие на Найк напомни за неспортсментската проява на Манчестър Сити през 2009 година, когато "гражданите" приветстваха Карлос Тевес с "Добре дошъл в Манчестър", използвайки негова снимка с екипа на Манчестър Юнайтед.








Рецепта за питка "ветрило" с прясно мляко
Кимчи прави чудеса за имунитета
Мъж загина при челна катастрофа на изхода на Велинград
Вселената изпраща знаци на четири зодии на 8 декември
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Пьотр Ян отново на върха: Руснакът си върна титлата в категория петел на UFC
Едуард Алексанян прегази Мариус Мунтеану и направи успешен дебют при най-тежките на SENSHI 29
България доминира на турнира по кикбокс в Козлодуй
Робелис Деспейн нокаутира Сам Алви и спечели титлата в тежка категория на Karate Combat
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментар17:41 | 8 юни 2017 г.
17:25 | 8 юни 2017 г.
11:18 | 8 юни 2017 г.
11:09 | 8 юни 2017 г.
Напиши коментар