От Пирели предупредиха отборите от Формула 1 да не рискуват с използването на гуми за мокро, в случай на изсъхваща писта.
Подобна ситуация е напълно възможна да се случи в неделното състезание за Гран При на Малайзия, тъй като прогнозите са за дъжд.
През миналата година, когато доставчик на гуми бе Бриджстоун, някои тимове прибягваха до агресивна стратегия, в която пилотите използваха максимално дълго гуми за мокра писта след като дъждът е спрял. Така накрая пилотите имаха възможност директно да сменят с гуми за сухо и да си спестят едно влизане в бокса за гуми интермедия.
Подобен сценарий обаче ще е невъзможен тази година, предупреждават от Пирели.
"Не вярвам че ще успеят да минат от мокри направо на сухи гуми, тъй като гумите за мокро просто са за мокро. Не се държат добре на суха писта и се влошават изключително бързо", коментира шефът на Пирели Пол Хембъри, цитиран от АП.
"Определено няма да ви хареса да сте с гуми за мокро на суха писта".
Коментарите му идват след частни тестове миналата седмица в Истанбул, когато Педро де ла Роса използва кола на Тойота. В два от трите дни той трябваше да кара именно на мокра писта.
Напиши коментар
Подобна ситуация е напълно възможна да се случи в неделното състезание за Гран При на Малайзия, тъй като прогнозите са за дъжд.
През миналата година, когато доставчик на гуми бе Бриджстоун, някои тимове прибягваха до агресивна стратегия, в която пилотите използваха максимално дълго гуми за мокра писта след като дъждът е спрял. Така накрая пилотите имаха възможност директно да сменят с гуми за сухо и да си спестят едно влизане в бокса за гуми интермедия.
Подобен сценарий обаче ще е невъзможен тази година, предупреждават от Пирели.
"Не вярвам че ще успеят да минат от мокри направо на сухи гуми, тъй като гумите за мокро просто са за мокро. Не се държат добре на суха писта и се влошават изключително бързо", коментира шефът на Пирели Пол Хембъри, цитиран от АП.
"Определено няма да ви хареса да сте с гуми за мокро на суха писта".
Коментарите му идват след частни тестове миналата седмица в Истанбул, когато Педро де ла Роса използва кола на Тойота. В два от трите дни той трябваше да кара именно на мокра писта.

Зафиров: Сигурността на Европа не се изчерпва с военни инвестиции
Кои са знаците, че Вселената комуникира с нас
Шофьор на камион почина в кабината си в района на "Капитан Андреево"
Кредитен експерт: Няма нищо страшно, плащаме с левове, рестото - в евро
Без съгласие между социалните партньори за бюджета на НЗОК
Как да се предпазим от фалшиви оферти и промоции за Коледа и Нова година?
Аналена Бербок: Украйна не трябва да отстъпва територия
10 коли, които бяха близко до съвършенството
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Шампионски манталитет: Ян разкри мислите си преди петия рунд с Двалишвили
Чимаев към Двалишвили: Върни се по-силен!
Дейна Уайт коментира отнемането на титлата на WBC от Крауфорд
Разбор на зрелищната бойна вечер SENSHI 29: Грант Уотърман и Светослав Маноилов
Гъбите – богати на витамини и добър заместител на месото
Защо са важни антиоксидантите за кожата?
Д-р Даниел Ставрев: 35 вече не е граница за успешна инвитро процедура, а индивидуална величина
Защо ставите страдат повече при студено време?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар