
Световният шампион Себастиян Фетел призна, че е преподписал новия си договор в Ред Бул едва след като се е уверил, че главният дизайнер Ейдриан Нюи също ще остане в отбора.
След края на миналата година имаше упорити слухове, че Фетел може да напусне в близко бъдеще. Споменаваха се имената на Макларън и Ферари. Точно преди началото на сезона обаче Фетел удължи договора си с Ред Бул до края на 2014-та година.
Основна роля за решението на Фетел е изиграл фактът, че австрийският тим е подновил договорите на около 50 от ключовите фигури в отбора, начело с Нюи. 52-годишният англичанин е смятан за един от най-гениалните конструктори в историята на Формула 1 и бе в основата на шампионските отбори на Уилямс в началото и на Макларън в края на 90-те години.
Сега той направи и Ред Бул най-бързата кола в шампионата и оставането му със сигурност е прекрасна новина за отбора.
"Да, това изигра роля. Но не само неговото оставане. Ейдриън е един от най-важните хора в отбора. Но аз разпитах всички - по колко години им остават в договорите, дали са щастливи. Исках да остана в Ред Бул, но не и ако екипът се промени изцяло", коментира Фетел в интервю пред списание Аутоспринт.
Въпреки дългосрочният му договор с Ред Бул, на Фетел за пореден път му се наложи да отговаря на въпроси свързани с Ферари.
"Налага ми се често да говоря за Ферари, просто защото непрекъснато ми задават такива въпроси".
"Всъщност причините са две. Първата е, че Ферари е нещо специално, както съм признавал много пъти. И втората е, че се налага да отговарям на всеки, който ме попита. И така колелото се завърта и темата се подклажда сама себе си".
"За мен Ферари е легенда. Един ден би било чест за мен да запиша името си сред списъка с пилоти на Ферари. Но това не значи, че искам да ходя там в момента. Сега съм щастлив където се намирам. Затова и преподписах".
Напиши коментар
След края на миналата година имаше упорити слухове, че Фетел може да напусне в близко бъдеще. Споменаваха се имената на Макларън и Ферари. Точно преди началото на сезона обаче Фетел удължи договора си с Ред Бул до края на 2014-та година.
Основна роля за решението на Фетел е изиграл фактът, че австрийският тим е подновил договорите на около 50 от ключовите фигури в отбора, начело с Нюи. 52-годишният англичанин е смятан за един от най-гениалните конструктори в историята на Формула 1 и бе в основата на шампионските отбори на Уилямс в началото и на Макларън в края на 90-те години.
Сега той направи и Ред Бул най-бързата кола в шампионата и оставането му със сигурност е прекрасна новина за отбора.
"Да, това изигра роля. Но не само неговото оставане. Ейдриън е един от най-важните хора в отбора. Но аз разпитах всички - по колко години им остават в договорите, дали са щастливи. Исках да остана в Ред Бул, но не и ако екипът се промени изцяло", коментира Фетел в интервю пред списание Аутоспринт.
Въпреки дългосрочният му договор с Ред Бул, на Фетел за пореден път му се наложи да отговаря на въпроси свързани с Ферари.
"Налага ми се често да говоря за Ферари, просто защото непрекъснато ми задават такива въпроси".
"Всъщност причините са две. Първата е, че Ферари е нещо специално, както съм признавал много пъти. И втората е, че се налага да отговарям на всеки, който ме попита. И така колелото се завърта и темата се подклажда сама себе си".
"За мен Ферари е легенда. Един ден би било чест за мен да запиша името си сред списъка с пилоти на Ферари. Но това не значи, че искам да ходя там в момента. Сега съм щастлив където се намирам. Затова и преподписах".
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар