
Фернандо Алонсо успя да осъди испанска телевизия, заради клевета по негов адрес, пише испанския вестник Ел Мундо Депортиво.
В края на 2009 година каналът Антена 3 предаде, че пилотът на Ферари се е разделил със съпругата си Ракел дел Росарио.
Днес съд в Мадрид най-накрая е признал телевизията за виновна за клевета и отсъди да бъдат платени 73 000 евро на Алонсо. По настояване на Алонсо, парите трябва да бъдат платени на УНИЦЕФ.
Същевременно друга добра новина за Алонсо е това, че от Ферари са на път да се преборят с проблемите, които болидът изпитва с най-твърдия тип гуми на Пирели. Той бе най-очевиден в предпоследното състезание в Барселона, когато Алонсо водеше състезанието в началото, но след смяната с твърди гуми изостана сериозно.
"Много е трудно да накараш твърдите гуми да работят и ако погледнете някои от по-малките отбори ще видите, че те изобщо не успяват да го направят", обясни техническия директор на Скудерията Пат Фрай.
"През последния уикенд работихме върху няколко проблема и сега разбираме на какво се дължат. Те причиняваха определени ефекти, които пък засилваха други проблеми, които се получават при твърдите гуми. Сега се надяваме, че сме разкрили проблемите и работим по отстраняването им".
Напиши коментар
В края на 2009 година каналът Антена 3 предаде, че пилотът на Ферари се е разделил със съпругата си Ракел дел Росарио.
Днес съд в Мадрид най-накрая е признал телевизията за виновна за клевета и отсъди да бъдат платени 73 000 евро на Алонсо. По настояване на Алонсо, парите трябва да бъдат платени на УНИЦЕФ.
Същевременно друга добра новина за Алонсо е това, че от Ферари са на път да се преборят с проблемите, които болидът изпитва с най-твърдия тип гуми на Пирели. Той бе най-очевиден в предпоследното състезание в Барселона, когато Алонсо водеше състезанието в началото, но след смяната с твърди гуми изостана сериозно.
"Много е трудно да накараш твърдите гуми да работят и ако погледнете някои от по-малките отбори ще видите, че те изобщо не успяват да го направят", обясни техническия директор на Скудерията Пат Фрай.
"През последния уикенд работихме върху няколко проблема и сега разбираме на какво се дължат. Те причиняваха определени ефекти, които пък засилваха други проблеми, които се получават при твърдите гуми. Сега се надяваме, че сме разкрили проблемите и работим по отстраняването им".
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар