
Зловеща катастрофа изправи косите на зрителите по време на състезанието 24 часа на Льо Ман.
Тя стана още в първия час на надпреварата. Тогава докато изпреварваше съотборника си от Ауди Тимо Бернард, шотландецът Алън Макнийш закачи по-бавен болид на Ферари и буквално полетя извън пистата.
След около 50 метра колата се разби в предпазните огради и се разпиля на парчета. За късмет обаче нито пилотът, нито някой от зрителите или стюардите е пострадал тежко. Самият Макнийш излезе сам от колата без да има нужда от помощ.
"Ферарито затвори вратата и Алън нямаше абсолютно никакъв шанс", обясни шефът на Ауди Волфганг Улрих.
"Той моментално изхвърча от пистата, но за щастие излезе от колата невредим. Хубаво е да видим, че колите ни са толкова здрави, макар че не точно това е начинът да го покажем".
Междувременно след 6 часа състезанието се води от вторият екип на Ауди, пилотиран в момента от швейцареца Марсел Фаслер. След него са трите екипа на Пежо, следвани от още едно Ауди.
Макар германските коли да са по-бързи, те консумират повече гориво и се налага по-често да влизат за презареждане, което до голяма степен изравнява силите.
В последните 7 години Ауди има тотална доминация, печелейки 6 пъти надпреварата.
Напиши коментар
Тя стана още в първия час на надпреварата. Тогава докато изпреварваше съотборника си от Ауди Тимо Бернард, шотландецът Алън Макнийш закачи по-бавен болид на Ферари и буквално полетя извън пистата.
След около 50 метра колата се разби в предпазните огради и се разпиля на парчета. За късмет обаче нито пилотът, нито някой от зрителите или стюардите е пострадал тежко. Самият Макнийш излезе сам от колата без да има нужда от помощ.
"Ферарито затвори вратата и Алън нямаше абсолютно никакъв шанс", обясни шефът на Ауди Волфганг Улрих.
"Той моментално изхвърча от пистата, но за щастие излезе от колата невредим. Хубаво е да видим, че колите ни са толкова здрави, макар че не точно това е начинът да го покажем".
Междувременно след 6 часа състезанието се води от вторият екип на Ауди, пилотиран в момента от швейцареца Марсел Фаслер. След него са трите екипа на Пежо, следвани от още едно Ауди.
Макар германските коли да са по-бързи, те консумират повече гориво и се налага по-често да влизат за презареждане, което до голяма степен изравнява силите.
В последните 7 години Ауди има тотална доминация, печелейки 6 пъти надпреварата.
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар