Фенклубът на Левски иска да изпревари "армейците" и да осинови слоницата Артаида, която е един от символите на столичния зоопарк, съобщи Стандарт.

В момента опекун на огромното животно е екипът на шоуто "Минута е много", което върви по БНТ. Агитката на Левски обаче е готова да преговаря в името на футболното дерби.

"Доскоро запазената марка на ЦСКА беше петолъчката. С идването на новия собственик Прамод Митал всичко се промени. Червените фенове очакват реки от злато от индиеца, но за да стане това, сектор "Г" трябва да приеме новия символ на клуба - слона", заяви шефът на фенклуба Златин Тепсиев.

Голди призна, че в духа на феърплея са готови да дадат под наем Артаида на червените за почетна обиколка на "Армията", ако ЦСКА стане шампион. "Това обаче няма да стане, говоря хипотетично", обясни лидерът на сините фенове.

Шефът на зоопарка д-р Иван Иванов попари намеренията на Златин Тепсиев.

"Артаида не е напускала зоологическата градина. Не мога да допусна наши животни да се снимат в реклами, защото не са дресирани", обясни д-р Иванов. Той разкри, че в рекламата с Ники Кънчев е участвал мъжки слон, който е собственост на частен цирк.

"Предлагали са ми да правят рекламни снимки със зебри, хипопотами и носорози, но съм отказвал. Помня, веднъж имаше едни хора, които напираха за модно ревю на обувки и облекла в клетката на лъва", разказа шефът на зоопарка.

Във фенклуба не бяха особено разстроени. "Нищо, и без това не искам да разстройваме децата, които се радват на слоницата. Мога да докарам цяло стадо слончета от Индия за ЦСКА. Те ще са им утеха, като бонус ще подсигурим и факири със змии. С някой и друг фокус може и да им се привиди шампионска титла на "Армията", обясни Голди.