Става дума за фирмата за напитки "Wahaha" и една от най-големите банки - China Construction Bank (CCB). Договорите с двете компании са за срок от три години.
"Wahaha" е №1 в производството на напитки в Китай за последните 11 години. Фирмата става първият официален спонсор от сферата на напитките на "червените дяволи" в страната.
Компанията е основана през 1987 година и се концентрира предимно върху производството на енергийни и различни видове млечни напитки.
Договорът с банката CCB ще доведе до създаването на брандирани кредитни карти в Китай, чрез които клиентите на компанията ще ползват различни видове отстъпки за продуктите на банката.
Към този момент Манчестър Юнайтед има над 108 милиона почитатели в най-многолюдната държава в света. Близо 102 милиона души са клиентите на въпросната банка, информира сайтът Goal.com.
След двете сделки се очаква значителен скок на фенската маса на трикратния европейски шампион в Китай.
"Много сме доволни да си партнираме с CCB, за да може кредитна карта на клуба да навлезе и в Китай. Така ще дадем на феновете не само един отличен банков продукт, но и ще ги доближим до отбора", каза търговският директор на клуба Ричард Арнолд, цитиран в официалния сайт на Юнайтед.
"Манчестър Юнайтед има близо 108 милиона почитатели в страната. Ние сме наясно от нашите турнета в страната, че китайските фенове са от тези, които подкрепят най-бурно отбора си."
"Що се отнася до сделката с Wahaha, тя е първата подобна за Манчестър Юнайтед в Китай. Щастливи сме да работим с компания, която се развива и е лидер в бранша си. Това е една от най-известните марки в Китай, тя символизира силата и динамиката на китайския прогрес в икономически план", каза още Арнолд.