
В „Пътят към финала“ се състезаваха стотици участници, които трябваше да реагират на момента, да оставят всекидневните си задачи в делничния следобед и да се впуснат в изцяло ново преживяване по следите на една Wi-Fi мрежа и едно лондонско такси.
Денят и часът на старта бяха тайна за всички, което направи предизвикателството още по-вълнуващо. Тази кампания бележи началото на различен подход в кампаниите на Heineken. Наградите, раздавани на случаен принцип, остават завинаги в миналото.
Тъй като брандът поставя в центъра изключителните преживявания и приключенския дух, той подкрепя хората, които са готови да излязат от зоната си на комфорт и да последват мечтата си, а не да оставят всичко в ръцете на късмета. Затова и наградите са толкова големи, колкото е необходимо, за да се превърнат в незабравими.
Новият подход се вижда много ясно и в начина на раздаване на наградите в „Пътят към финала“, където участниците трябва да изоставят обикновените си всекидневни задължения и да се впуснат в приключение с невероятен финал – а именно, билет за Уембли и цял уикенд в Лондон.
Това обаче е само началото от Haineken, лятото ще започне с още по-големи изненади за хората, които споделят страстта към изключителните преживявания.
Коментари
Напиши коментар14:42 | 28 май 2013 г.
Напиши коментар