
След разочароващото начало на сезона, от Рено обещаха сериозни подозрения на Фернандо Алонсо за предстоящото състезание за Гран При на Барселона.
Двукратният световен Шампион спечели 4-то място в първото състезание в Австралия, но само благодарение на многото отпаднали болиди. След това в Малайзия остана 8-ми, а вчера завърши едва на 10-то място.
Сега надеждите на френския отбор са да направи сериозна крачка напред за първото състезание в Европа. Запитан какви подобрения предстоят, главният инженер на Ремо Пат Саймъндс отговори:
"Много. Всеки отбор има голяма програма, която е спестена за първите три състезания, където обикновенно няма много промени в колата. Така че сега предстоят много нововъведения", обясни Саймъндс пред Аутоспорт.
"Работим по нов аеродинамичен пакет, който се представя много добре. Изпробвахме някои елементи от него тази седмица в Елвингтън и сме много доволни. Имаме и някои разработки по окачването".
"Но не е достатъчно само да направиш промените, защото всичко е относително. Трябва да направим стъпка напред спрямо конкурентите. Така че да се надяваме направеното да ни донесе това. Мисля, че ще бъде така".
Според Саймъндс всичките подобрения по болида могат да донесат подобрение с около половин секунда на обиколка, което е напредък в сравнение със стандартните 0.3 секунди за останалите отбори.
Според Алонсо това обаче няма да е достатъчно да го приближи в борбата за подиума, където твърдо местата са окупирали Ферари, Макларън и БМВ. Засега испанецът ще е доволен да се пребори с останалите отбори.
"Победа или дори подиум е невъзможно. Няма отбор в историята, който да е наваксал изведнъж една секунда от изоставането си", обясни Алонсо след Гран При на Бахрейн.
"Но нашата цел не е това. В момента искаме да настигнем отборите от ранга на Тойота. Да можем да се класираме в последната квалификационна сесия. Да бъдем точно зад първите три отбора, така че ако някой отпадне да сме там. По този начин Трули финишира 4-ти в Малайзия и 6-ти тук.
"Ние искаме да направим същото нещо. Нуждаем се от 0.3 - 0.4 секунди за да успеем. Надеждите ни са върху подобренията, които очакваме за Барселона. Дано те ни донесат тази малка крачка напред".
"А ако не стане, трябва да се тревожим, защото например Фисикела направи по-бърза обиколка в състезанието от мен. А той кара Форс Индиа".
"Трябва да анализираме къде се намираме, защото БМВ, Макларън и Ферари не са единствените отбори. Сега има и Тойота, Уилямс, Ред Бул и Хонда и те всички са пред нас. А да сме на 8-мо място от 11 отбора е прекалено слабо".
Напиши коментар
Двукратният световен Шампион спечели 4-то място в първото състезание в Австралия, но само благодарение на многото отпаднали болиди. След това в Малайзия остана 8-ми, а вчера завърши едва на 10-то място.
Сега надеждите на френския отбор са да направи сериозна крачка напред за първото състезание в Европа. Запитан какви подобрения предстоят, главният инженер на Ремо Пат Саймъндс отговори:
"Много. Всеки отбор има голяма програма, която е спестена за първите три състезания, където обикновенно няма много промени в колата. Така че сега предстоят много нововъведения", обясни Саймъндс пред Аутоспорт.
"Работим по нов аеродинамичен пакет, който се представя много добре. Изпробвахме някои елементи от него тази седмица в Елвингтън и сме много доволни. Имаме и някои разработки по окачването".
"Но не е достатъчно само да направиш промените, защото всичко е относително. Трябва да направим стъпка напред спрямо конкурентите. Така че да се надяваме направеното да ни донесе това. Мисля, че ще бъде така".
Според Саймъндс всичките подобрения по болида могат да донесат подобрение с около половин секунда на обиколка, което е напредък в сравнение със стандартните 0.3 секунди за останалите отбори.
Според Алонсо това обаче няма да е достатъчно да го приближи в борбата за подиума, където твърдо местата са окупирали Ферари, Макларън и БМВ. Засега испанецът ще е доволен да се пребори с останалите отбори.
"Победа или дори подиум е невъзможно. Няма отбор в историята, който да е наваксал изведнъж една секунда от изоставането си", обясни Алонсо след Гран При на Бахрейн.
"Но нашата цел не е това. В момента искаме да настигнем отборите от ранга на Тойота. Да можем да се класираме в последната квалификационна сесия. Да бъдем точно зад първите три отбора, така че ако някой отпадне да сме там. По този начин Трули финишира 4-ти в Малайзия и 6-ти тук.
"Ние искаме да направим същото нещо. Нуждаем се от 0.3 - 0.4 секунди за да успеем. Надеждите ни са върху подобренията, които очакваме за Барселона. Дано те ни донесат тази малка крачка напред".
"А ако не стане, трябва да се тревожим, защото например Фисикела направи по-бърза обиколка в състезанието от мен. А той кара Форс Индиа".
"Трябва да анализираме къде се намираме, защото БМВ, Макларън и Ферари не са единствените отбори. Сега има и Тойота, Уилямс, Ред Бул и Хонда и те всички са пред нас. А да сме на 8-мо място от 11 отбора е прекалено слабо".
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар