
Отборът на Фернандо Алонсо - Рено се чуди накъде да фокусира усилията си в развитието на болида - за този сезон или за следващата година.
Както е известно през 2009 година ще влязат в сила радикално нови правила и това прави развитието на болида изключително сложно. Някои отбори, като Хонда например, вече изцяло съсредоточиха усилията си върху разработването на болида за 2009 година.
Рено обаче все още не се е отказал от борбата в сегашния шампионат и се чуди как да разпредели ресурсите си.
"Винаги е трудно да решиш. И степента на трудност при вземане на решението зависи от два фактора: Единият е къде се намираш в класирането в момента, до каква степен мястото ти е застрашено и какво можеш да постигнеш", коментира техническият директор на Рено Пат Саймъндс пред Аутоспорт.
"Ако твърдо си на трето място и нямаш шанс нито за второто място, нито да изпаднеш на четвърто, тогава насочваш всичките си усилия към следващия сезон".
"За съжаление в момента много малка част от подобренията ще бъдат приложими за следващия сезон. Колата за следващият сезон е много, много различно нещо. Има напълно различни правила за аеродинамиката, влизат в сила гладките гуми, както и КЕРС (системите за генериране на кинетична енергия, използвана при изпреварванията б.р.)".
"Това са много неща, които ще направят колата напълно различна. Затова е много важно да започнем подготовката рано".
"А това прави нещата много трудни за нас. Ние сме голям отбор, но не сме чак толкова големи, че да можем да управляваме едновременно два напълно различни огромни проекта".
"Някои от отборите, които изпитват известни затруднения тази година, като например Хонда, влагат много повече усилия от нас в разработките за следващия сезон. Затова през следващия сезон можем да видим доста размествания на силите".
В момента Рено се намира на 7-мо място, но след сериозните подобрения след Гран При на Испания и високите темпове на развитие, Саймъндс е оптимист за изкачването в класирането.
"Започнахме от Австралия, където колата изобщо не беше това, което трябваше да бъде. И стигнахме до кола, която е многократно по-добра".
"Нещата които направихме за да бъде колата по-добра са налице и затова се чувствам много уверен. Но и съм малко притеснен от факта, че не финишираме в много състезания. Това се случва поради различни причини и трябва да вложим усилия в тази насока".
Напиши коментар
Както е известно през 2009 година ще влязат в сила радикално нови правила и това прави развитието на болида изключително сложно. Някои отбори, като Хонда например, вече изцяло съсредоточиха усилията си върху разработването на болида за 2009 година.
Рено обаче все още не се е отказал от борбата в сегашния шампионат и се чуди как да разпредели ресурсите си.
"Винаги е трудно да решиш. И степента на трудност при вземане на решението зависи от два фактора: Единият е къде се намираш в класирането в момента, до каква степен мястото ти е застрашено и какво можеш да постигнеш", коментира техническият директор на Рено Пат Саймъндс пред Аутоспорт.
"Ако твърдо си на трето място и нямаш шанс нито за второто място, нито да изпаднеш на четвърто, тогава насочваш всичките си усилия към следващия сезон".
"За съжаление в момента много малка част от подобренията ще бъдат приложими за следващия сезон. Колата за следващият сезон е много, много различно нещо. Има напълно различни правила за аеродинамиката, влизат в сила гладките гуми, както и КЕРС (системите за генериране на кинетична енергия, използвана при изпреварванията б.р.)".
"Това са много неща, които ще направят колата напълно различна. Затова е много важно да започнем подготовката рано".
"А това прави нещата много трудни за нас. Ние сме голям отбор, но не сме чак толкова големи, че да можем да управляваме едновременно два напълно различни огромни проекта".
"Някои от отборите, които изпитват известни затруднения тази година, като например Хонда, влагат много повече усилия от нас в разработките за следващия сезон. Затова през следващия сезон можем да видим доста размествания на силите".
В момента Рено се намира на 7-мо място, но след сериозните подобрения след Гран При на Испания и високите темпове на развитие, Саймъндс е оптимист за изкачването в класирането.
"Започнахме от Австралия, където колата изобщо не беше това, което трябваше да бъде. И стигнахме до кола, която е многократно по-добра".
"Нещата които направихме за да бъде колата по-добра са налице и затова се чувствам много уверен. Но и съм малко притеснен от факта, че не финишираме в много състезания. Това се случва поради различни причини и трябва да вложим усилия в тази насока".
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар