
Организаторите на Гран При на Канада започнаха ремонт на повредените участъци от пистата в Монреал, след като почти всички пилоти се оплакаха от ужасното състояние на асфалта.
На някои участъци, които бяха покрити с нов слой асфалт за тазгодишното състезание, пистата започна да се напуква и разпада. Най-лошо бе състоянието на завоя "фибата за коса".
Кими Райконен заяви, че да се кара на такава писта е "пълен майтап". Ярно Трули определи условията като ужасяващи, а Марк Уебър се изцепи, че състезанието трябва да се проведе с велосипеди, тъй като е "нереалистично" да се кара с болиди от Формула 1 на такава писта.
Това накара организаторите спешно да започнат ремонти още от събота вечерта. Въпреки това има опасения, дали пистата ще издържи пълните 70 обиколки.
"Наблюдаваме ситуацията много внимателно. Тази година избрахме нов специалист, който да се погрижи за този проблем. Но очевидно новите технологични условия с еволюцията на колите създадоха известни проблеми", заяви вчера вицепрезидентът на пистата Франсоа Демонтие пред Аутоспорт.
"Агресивната повърхност на набраздените гуми, махането на тракшън контрола и моментната физическа конфигурация на завоя "фибата за коса" могат да са сред вероятните причини за ситуацията".
"Ще поправим този проблем веднага след като последната кола напусне пистата днес и всичко ще е поправено за неделното състезание".
Напиши коментар
На някои участъци, които бяха покрити с нов слой асфалт за тазгодишното състезание, пистата започна да се напуква и разпада. Най-лошо бе състоянието на завоя "фибата за коса".
Кими Райконен заяви, че да се кара на такава писта е "пълен майтап". Ярно Трули определи условията като ужасяващи, а Марк Уебър се изцепи, че състезанието трябва да се проведе с велосипеди, тъй като е "нереалистично" да се кара с болиди от Формула 1 на такава писта.
Това накара организаторите спешно да започнат ремонти още от събота вечерта. Въпреки това има опасения, дали пистата ще издържи пълните 70 обиколки.
"Наблюдаваме ситуацията много внимателно. Тази година избрахме нов специалист, който да се погрижи за този проблем. Но очевидно новите технологични условия с еволюцията на колите създадоха известни проблеми", заяви вчера вицепрезидентът на пистата Франсоа Демонтие пред Аутоспорт.
"Агресивната повърхност на набраздените гуми, махането на тракшън контрола и моментната физическа конфигурация на завоя "фибата за коса" могат да са сред вероятните причини за ситуацията".
"Ще поправим този проблем веднага след като последната кола напусне пистата днес и всичко ще е поправено за неделното състезание".
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар