Кими Райконен вероятно ще ползва нов двигател Ферари за следващото състезание от сезона - за Гран При на Великобритания на пистата Силвърстоун.Въпреки, че смяната на мотора е след само едно изкарано състезание, финландецът няма да претърпи наказание. Това е заради новите правила през този сезон, които позволяват еднократно нарушаване на задължителните две състезания за всеки мотор.Причината за смяната на двигателя в неговото Ферари е повредата в ауспуха, която Кими получи в състезанието за Гран При на Франция. Тогава една от тръбите се откачи и започна да се клати отзад. Макар да го забави малко, това не попречи на Райконен да финишира втори и да вземе 8 точки."Бих казал, че е много вероятно. Определено след подобно тежко състезание, от средата до края, много е възможно да се наложи да го сменим. Затова ще използваме жокера, който ни позволява да го направим", коментира шефа на отбора Стефано Доменикали.Доменикали допълни, че от отбора нарочно не са премахнали клатещото се парче от ауспуха, от страх да не влошат още повече скоростта на болида. След второто спиране на Райконен малко по-късно отчупената част сама падна."Когато Кими влезе в бокса частта вече бе отчупена. Държеше се само на един кабел, но решихме да не го отрязваме, защото можеше да загубим повече секунди, а Ярно ни притискаше отзад и взехме това впредвид"."Мога да кажа, че от гледна точка на стратегия и представяне на отбора всичко бе перфектно".Той обясни, че в болида на Райконен са били направени всички възможни промени по настройките, целящи да запазят двигателя до края на състезанието."Опитвахме се да направим всичко възможно, за да предпазим двигателя при тези условия. След като направихме всички възможни неща, само чакахме карирания флаг"."Определено бяхме много разтревожени. Имаше много до края на състезанието. Може би загубих доста години от живота си и доста коса, но това е част от играта. В тази ситуация колата можеше да спре във всяка обиколка. Много е трудно, направо критично"."За съжаление нямаше как да знаем какво се случва. Другият проблем беше, че през половината от състезанието всички части, които се повредиха, се разпадаха по пистата. И беше трудно да ги съберем за да разберем какво стана".