Над 1,5 млн. литра бира са изпили феновете на Евро 2008 в осемте града-домакини на първенството, отчете спонсорът Карлсберг. През фензоните на компанията в парковете и на площадите в Австрия и Швейцария са преминали над 5 млн. посетители.1,1 млн. души пък са гледали 31-те мача от първенството на живо на стадионите. Въпреки че това е със 100 000 души по-малко в сравнение с Евро 2004 в Португалия, Карлсберг отчита сериозен ръст в продажбите на бира.С 30% е нараснала само консумацията на безалкохолно пиво, а като цяло фенът на Евро 2008 е изпил средно с 36% бира повече от този на стадионите в Португалия преди 4 години.„Анализът на Карлсберг показва категорично, че Европейското първенство е най-успешният футболен проект на компанията до момента. По-важно от отличните търговски резултати за нас обаче е силната връзка между футболните емоции и марката, която създадохме през тези три седмици”, обясни Келд Щрудал, Директор „Спонсорства” на Карлсберг.Телевизионният мониторинг доказва, че рекламните пана на Карлсберг на стадионите в Швейцария и Австрия са присъствали средно по 20 минути в излъчванията на всеки един мач от Евро 2008. Истински хит стана и инициативата на компанията „Играч на мача”, която отличаваше най-добре представилия се футболист на терена.Карлсберг е официален спонсор на Европейското първенство по футбол за 6 пореден път. За първи път датската бира се пие по време на мачовете на Евро-то в Германия през 1988 година. Историята на партньорството на компанията със световния футбол има близо 30 години история.
Напиши коментар
fallback
1,5 млн. литра бира изпили феновете на Евро'08
Карлсберг отчете 30% ръст на продажбите на безалкохолно пиво на стадионите
13:06 | 4 юли 2008 г.fallback
fallback