
Фелипе Маса опита да погледне от положителната страна кошмарното за него Гран При на Унгария, където отпадна само 3 обиколки преди края.
Бразилецът водеше убедително и изглеждаше сигурен победител, когато навлизайки в 68-ма от 70 обиколки двигателят му не издържа и гръмна.
Това позволи на каращия доста зад него Хейки Ковалайнен да вземе първата победа в кариерата си във Формула 1. Така вместо Фелипе Маса да излезе начело в класирането, той вече е на 3-то място, вече на 8 точки зад Хамилтън.
Въпреки това според Маса важното е, че след две слаби състезания на Силвърстоун и Хокенхайм, Ферари отново показа силата си.
"Увереността е налице. Мисля, че след подобно състезание , дори и въпреки лошия развой само две обиколки преди края, все още това което направихме се брои", заяви Маса.
"Показахме невероятно представяне, чудесна скорост и страхотна отборна работа. Това говори много добре за следващите състезания".
"Със сигурност обаче чувството не е приятно. Когато всичко изглежда вече решено само две обиколки преди края и тогава чуеш нещо и усетиш странното чувство в колата, в момента в който двигателя ти изгърмява, със сигурност не е най-приятното чувство. Чувствам се много зле, не съм доволен от това, което стана".
"Свършихме перфектна работа и накрая пропиляхме всичко заради само 2 обиколки. Определено не е фантастично усещане. Много ми е неприятно, но за съжаление това е част от нашия спорт".
"Сега трябва да мислим напред и да се фокусираме на следващото състезание. Сега има малко почивка, което е добре за да насочим енергията си за последните 7 състезания".
Бразилецът направи чудесен старт на състезанието и това му позволи да се пребори с Люис Хамилтън на пистата, преди да дойде повредата.
"Мисля, че състезанието ми бе решено на старта. Стартът бе единственото място, където можеше да изпреваря Люис и да имам възможност да спечеля състезанието, затова поех голям риск на първия завой. Но това проработи".
"Направих страхотен старт и показахме невероятна скорост след това. Дори успях да отворя нужната разлика на Хамилтън няколко обиколки по-рано от колкото беше нужно за стратегията ни".
"Инженерите ми обясняваха всичко по радиото. Пит стоповете ни бяха перфектни, всичко беше перфектно и тогава... знаете финала".
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар