
Хонда ще се опита да изкуши Фернандо Алонсо да дойде в отбора за следващия сезон, като се съгласи на условието му за договор само за една година.
Още миналия месец от японския отбор признаха, че биха искали да имат двукратния световен шампион при себе си за да използва максималния потенциал на разработваната от Рос Браун кола.
Проблемът обаче е, че Алонсо твърдо настоява за краткосрочен договор. Това му условие е заради дългосрочната му амбиция да отиде във Ферари, когато се освободи място в Скудерията.
В момента титуляри там са Фелипе Маса и Кими Райконен, но договорът на финландеца изтича през 2009 година и той на няколко пъти загатна, че може и да не го продължи.
Ако Кими наистина напусне Ферари, Алонсо иска да е освободен от всякакви задължения, за да може безпроблемно да дойде на неговото място.
Според Рос Браун очакванията за сериозно подобрения болид за следващия сезон могат да изкушат Алонсо. Освен това бившият гений на Ферари таи надежда, че испанецът може да остане и за по-дълго, ако нещата потръгнат.
"Всеки отбор би искал да има по-дългосрочни договори, всеки договор с пилот за една година е сложен. Но ако ако след една година се справиш добре, след това стават две години, а после и три. Зависи колко добре се справяш", коментира Рос Браун пред аутоспорт.
"Макларън имаше договор с Алонсо за повече от една година и въпреки това, нещата там не продължиха за повече от един сезон".
Шефът на Хонда обаче отказа да разкрие доколко напреднали са преговорите с Алонсо и какви са шансовете да се осъществят.
"Фернандо е един от топ-пилотите във Формула 1. Всеки отбор, с изключение на един, би го приел с радост. Ние не се отличаваме, но какво ще се случи не се знае".
Предполага се, че Дженсън Бътън ще запази мястото си в Хонда и през 2009 година, което означава, че ако Алонсо дойде, ще трябва да "пенсионира" Рубенс Баричело от Формула 1.
Напиши коментар
Още миналия месец от японския отбор признаха, че биха искали да имат двукратния световен шампион при себе си за да използва максималния потенциал на разработваната от Рос Браун кола.
Проблемът обаче е, че Алонсо твърдо настоява за краткосрочен договор. Това му условие е заради дългосрочната му амбиция да отиде във Ферари, когато се освободи място в Скудерията.
В момента титуляри там са Фелипе Маса и Кими Райконен, но договорът на финландеца изтича през 2009 година и той на няколко пъти загатна, че може и да не го продължи.
Ако Кими наистина напусне Ферари, Алонсо иска да е освободен от всякакви задължения, за да може безпроблемно да дойде на неговото място.
Според Рос Браун очакванията за сериозно подобрения болид за следващия сезон могат да изкушат Алонсо. Освен това бившият гений на Ферари таи надежда, че испанецът може да остане и за по-дълго, ако нещата потръгнат.
"Всеки отбор би искал да има по-дългосрочни договори, всеки договор с пилот за една година е сложен. Но ако ако след една година се справиш добре, след това стават две години, а после и три. Зависи колко добре се справяш", коментира Рос Браун пред аутоспорт.
"Макларън имаше договор с Алонсо за повече от една година и въпреки това, нещата там не продължиха за повече от един сезон".
Шефът на Хонда обаче отказа да разкрие доколко напреднали са преговорите с Алонсо и какви са шансовете да се осъществят.
"Фернандо е един от топ-пилотите във Формула 1. Всеки отбор, с изключение на един, би го приел с радост. Ние не се отличаваме, но какво ще се случи не се знае".
Предполага се, че Дженсън Бътън ще запази мястото си в Хонда и през 2009 година, което означава, че ако Алонсо дойде, ще трябва да "пенсионира" Рубенс Баричело от Формула 1.
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар