От Ферари решиха да се презастраховат и в предстоящото състезание за Гран При на Япония тази неделя ще върнат традиционни лолипоп.Както е известно "Скудерията" беше единственият отбор, който използваше модерна система с червени и зелени светлини, която да замества лолипопа и да указва на пилота кога да потегли след обслужването му в бокса.В последното състезание за Гран При на Сингапур обаче точно тази система бе виновна за потресаващият гаф, който лиши Фелипе Маса от шансове да се бори за победата.Системата подаде зелена светлина, преди да бъде изваден маркуча зареждащ гориво на болида на бразилеца. Маса потегли и скъса маркуча, след което трябваше да чака доста време на края на пит-лейна, докато дотичат механици и извадят скъсания маркуч.Това бе вторият момент, когато се случва инцидент с ранно тръгване на пилотите във Ферари. Във Валенсия Райконен избърза, но тогава вината не бе в подаваща зелена светлина система, а самият пилот призна за грешка. Вероятно обаче до такава нямаше да се стигне, ако имаше лолипоп.По принцип тази система действа автоматично, но точно в Сингапур се наложи да работи ръчно. Именно затова се стигна и до човешка грешка на механика, който дава зелената светлина.И въпреки, че от Ферари дълго време оправдаваха системата и заявяваха, че проблемът изобщо не е в нея, все пак бе взето решение тя да бъде сменена."В този момент имаме нужд от спокойствие и затова смятаме да се върнем към старата система (с лолипопа бел. ред)", заяви шефът на отбора Стефано Доменикали. Всъщност връщането на лолипопа стана още в Сингапур, тъй като при вторите спирания имаше механик с  лолипоп вместо електронната система.