
Надеждите на Ферари и Фелипе Маса да наваксат 7-те точки изоставане от Люис Хамилтън бяха подхранени от добрата прогноза за времето за предстоящото Гран При на Япония.
Според местните синоптици тази неделя няма да има дъждове над пистата Фуджи, която е в подножието на връх Фуджи.
Миналата година тук се изсипа истински порой и се стигна до нещо много рядко срещано - пилотите да искат по радиото състезанието да бъде спряно.
"Обичам да карам на дъжд, но миналата година тук бе просто невъзможно. Видимостта бе просто нулева", коментира тогава Ник Хайдфелд.
"Местонахождението на трасето в планинския регион под връх Фуджи го прави открито за климатични фронтове", заяви пък шефът на Хонда Рос Браун.
Миналата година победата под проливният дъжд спечели Люис Хамилтън. Англичанинът е смятан за най-добрият пилот на дъжд, а от Макларън пък уверено заявиха, че имат предимство пред Ферари на мокра писта.
"Вярваме, че сме по-силни на мокро и очакваме на едно или дори две състезания до края на сезона да вали дъжд", заяви преди седмица шефът на Макларън Рон Денис.
В "Скудерията" се представят най-добре на сухо и особено, когато температурите са горещи, тъй като тогава гумите Бриджстоун се представят най-добре за болидите на Ферари.
Все пак италианският отбор направи няколко теста на мокра писта преди месец и се надява да е конкурентоспособен на Макларън дори и да завали.
Прогнозите са, че най-голяма вероятност за дъжд над пистата Фуджи има в петък и събота, докато за неделя се предвижда добро време.
Синоптиците обаче направиха напълно грешни прогнози за миналото състезание и може сега да се окаже така. За Гран При на Сингапур преди 2 седмици бяха предвидени проливни дъждове, а не капна нито капка.
Напиши коментар
Според местните синоптици тази неделя няма да има дъждове над пистата Фуджи, която е в подножието на връх Фуджи.
Миналата година тук се изсипа истински порой и се стигна до нещо много рядко срещано - пилотите да искат по радиото състезанието да бъде спряно.
"Обичам да карам на дъжд, но миналата година тук бе просто невъзможно. Видимостта бе просто нулева", коментира тогава Ник Хайдфелд.
"Местонахождението на трасето в планинския регион под връх Фуджи го прави открито за климатични фронтове", заяви пък шефът на Хонда Рос Браун.
Миналата година победата под проливният дъжд спечели Люис Хамилтън. Англичанинът е смятан за най-добрият пилот на дъжд, а от Макларън пък уверено заявиха, че имат предимство пред Ферари на мокра писта.
"Вярваме, че сме по-силни на мокро и очакваме на едно или дори две състезания до края на сезона да вали дъжд", заяви преди седмица шефът на Макларън Рон Денис.
В "Скудерията" се представят най-добре на сухо и особено, когато температурите са горещи, тъй като тогава гумите Бриджстоун се представят най-добре за болидите на Ферари.
Все пак италианският отбор направи няколко теста на мокра писта преди месец и се надява да е конкурентоспособен на Макларън дори и да завали.
Прогнозите са, че най-голяма вероятност за дъжд над пистата Фуджи има в петък и събота, докато за неделя се предвижда добро време.
Синоптиците обаче направиха напълно грешни прогнози за миналото състезание и може сега да се окаже така. За Гран При на Сингапур преди 2 седмици бяха предвидени проливни дъждове, а не капна нито капка.
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар