Фелипе Маса нанесе първи удар в борбата за световната титла, след като даде най-бързо време в първата свободна тренировка преди Гран При на Бразилия.
Люис Хамилтън обаче демонстрира точно това представяне, което му е нужно - да стои близо до съперника си. Англичанинът остана на второ място на 0.190 секунди зад пилота на Ферари.
Тренировките се проведоха предимно на суха писта, но от време на време прокапваше много ситен дъжд.
Хамилтън пръв направи най-добра обиколка и Маса дълго време нямаше отговор. Бразилецът стопяваше разликата и постепенно се приближи до 0.014 секунди изостване.
Към края на сесията отново закапа ситен дъждец и изглеждаше, че класирането ще остане такова. С последната си летяща обиколка обаче Маса победи времето на Хамилтън и излезе на първо място.
Самият пилот на Макларън пък провали своята последна летяща обиколка, като блокира колелата си на един завой.
Кими Райконен даде трето време, само на 0.012 секунди зад Хамилтън. По средата на тренировката финландецът се завъртя леко на един мокър участък от пистата.
Напиши коментар
Люис Хамилтън обаче демонстрира точно това представяне, което му е нужно - да стои близо до съперника си. Англичанинът остана на второ място на 0.190 секунди зад пилота на Ферари.
Тренировките се проведоха предимно на суха писта, но от време на време прокапваше много ситен дъжд.
Хамилтън пръв направи най-добра обиколка и Маса дълго време нямаше отговор. Бразилецът стопяваше разликата и постепенно се приближи до 0.014 секунди изостване.
Към края на сесията отново закапа ситен дъждец и изглеждаше, че класирането ще остане такова. С последната си летяща обиколка обаче Маса победи времето на Хамилтън и излезе на първо място.
Самият пилот на Макларън пък провали своята последна летяща обиколка, като блокира колелата си на един завой.
Кими Райконен даде трето време, само на 0.012 секунди зад Хамилтън. По средата на тренировката финландецът се завъртя леко на един мокър участък от пистата.
| Пилот | Отбор | Време | |
| 1 | Маса | Ферари | 1:12.305 |
| 2 | Хамилтън | Макларън | 1:12.495 |
| 3 | Райконен | Ферари | 1:12.507 |
| 4 | Кубица | БМВ | 1:12.874 |
| 5 | Ковалайнен | Макларън | 1:12.925 |
| 6 | Алонсо | Рено | 1:13.061 |
| 7 | Уебър | Ред Бул | 1:13.298 |
| 8 | Пикет | Рено | 1:13.378 |
| 9 | Хайдфелд | БМВ | 1:13.426 |
| 10 | Глок | Тойота | 1:13.466 |
| 11 | Трули | Тойота | 1:13.600 |
| 12 | Росберг | Уилямс | 1:13.621 |
| 13 | Бурде | Торо Росо | 1:13.649 |
| 14 | Баричело | Хонда | 1:13.676 |
| 15 | Бътън | Хонда | 1:13.766 |
| 16 | Накажима | Уилямс | 1:13.806 |
| 17 | Фетел | Торо Росо | 1:13.836 |
| 18 | Култард | Ред Бул | 1:13.861 |
| 19 | Сутил | Форс Индия | 1:14.704 |
| 20 | Фисикела | Форс Индия | 1:14.821 |

Консултациите при Радев: Има ли шанс за нов редовен кабинет?
Радев: Във време на омраза посланията на Ханука са звучат по-силно
Централна прогноза
Радев за атаката в Сидни: Нека помним поуките от миналото
Митева за ИТН: Прекрачиха една граница, от която няма връщане
Изтеглянето на танкера “Кайрос” е планирано за утре
След отказ на двигател: Самолет на United Airlines се върна аварийно във Вашингтон
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Смартфонът се оказва по-важен от двигателя
Сбогувахме се с тези коли през 2025
Плюсове и минуси на газовата уредба при дизеловите двигатели
Франк Уорън с надежда за Фюри – Джошуа през 2026 г.
Пантоя се върна във фитнеса дни след контузията, реваншът с Уанг под въпрос (Видео)
Рая Доброслав е №1 на БК Спарта за 2025 година
Хенри Сехудо: Садулаев има всичко, за да стане шампион и в ММА
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар