
Детето-чудо на Формула 1 - Себастиян Фетел започна кариерата си в новия си отбор Ред Бул по възможно най-убедителен начин, като даде най-бързо време във втория ден от тестовете на пистата в Барселона.
Германецът изпревари трима пилоти, каращи за предишният му отбор - Торо Росо: Такума Сато, Себастиян Бурде и Себастиян Буеми. Така четирите най-бързи коли на пистата бяха на отборите на Ред Бул. Вчера също най-бързи бяха два болида на Торо Росо.
От Ред Бул сякаш имат афинитет към пилоти с името Себастиян, тъй като трима души носят това име. Вчера пък шампионът в Рали-сериите Себастиян Льоб направи пълни тестове точно с Ред Бул.
Най-бърз от останалите бе тест-пилотът на Макларън Гари Пафет.Неговият болид със системите КЕРС получи леко изтичане на масло и затова той завърши деня със старата кола. Другият тест-пилот на Макларън - Педро де ла Роса, бе даден "под наем" на Форс Индия.
Шести бе Роберт Кубица с БМВ, който бе един от малкото титулярни пилоти. Също както и вчера, германският отбор тестваше предимно новата аеродинамика за 2009 година.
"Разбира се, че губим много сцепление в сравнение с колите от 2008 година. Но тъй като гладките гуми се завърнаха, в бавните завои имаме по-голямо сцепление".
"Така че с малко повече разработки, не мисля, че ще има голяма разлика между колата от 2008 и 2009 година".
Шампионът при конструкторите за 2008 година Ферари имаше невзрачен ден, като Лука Бадоер и Марк Жене финишираха на 12 и 13 място. Бадоер тестваше предимно надеждността на двигателя и скоростната кутия, докато Жене експериментираше с настройките.
"Махнахме колкото се може повече неща, за да симулираме нивата на сцепление за следващата година", обясни Жене.
"Но най-важното нещо са сликовете. Не мога да ги сравня директно, но първоначалното усещане е, че сцеплението от новите гуми компенсира по-ниските нива на сцепление от аеродинамиката".
"Аз лично работих с настройките на колата, опитвайки се да разбера поведението на новите гуми. Лука работеше по надеждността, най-вече на двигателите, защото през следващият сезон животът им се удължава с 50%".
Напиши коментар
Германецът изпревари трима пилоти, каращи за предишният му отбор - Торо Росо: Такума Сато, Себастиян Бурде и Себастиян Буеми. Така четирите най-бързи коли на пистата бяха на отборите на Ред Бул. Вчера също най-бързи бяха два болида на Торо Росо.
От Ред Бул сякаш имат афинитет към пилоти с името Себастиян, тъй като трима души носят това име. Вчера пък шампионът в Рали-сериите Себастиян Льоб направи пълни тестове точно с Ред Бул.
Най-бърз от останалите бе тест-пилотът на Макларън Гари Пафет.Неговият болид със системите КЕРС получи леко изтичане на масло и затова той завърши деня със старата кола. Другият тест-пилот на Макларън - Педро де ла Роса, бе даден "под наем" на Форс Индия.
Шести бе Роберт Кубица с БМВ, който бе един от малкото титулярни пилоти. Също както и вчера, германският отбор тестваше предимно новата аеродинамика за 2009 година.
"Разбира се, че губим много сцепление в сравнение с колите от 2008 година. Но тъй като гладките гуми се завърнаха, в бавните завои имаме по-голямо сцепление".
"Така че с малко повече разработки, не мисля, че ще има голяма разлика между колата от 2008 и 2009 година".
Шампионът при конструкторите за 2008 година Ферари имаше невзрачен ден, като Лука Бадоер и Марк Жене финишираха на 12 и 13 място. Бадоер тестваше предимно надеждността на двигателя и скоростната кутия, докато Жене експериментираше с настройките.
"Махнахме колкото се може повече неща, за да симулираме нивата на сцепление за следващата година", обясни Жене.
"Но най-важното нещо са сликовете. Не мога да ги сравня директно, но първоначалното усещане е, че сцеплението от новите гуми компенсира по-ниските нива на сцепление от аеродинамиката".
"Аз лично работих с настройките на колата, опитвайки се да разбера поведението на новите гуми. Лука работеше по надеждността, най-вече на двигателите, защото през следващият сезон животът им се удължава с 50%".
Пилот | Отбор | Време | Об | |
1 | Фетел | Ред Бул | 1:19.751 | 70 |
2 | Сато | Торо Росо | 1:20.017 | 79 |
3 | Бурде | Торо Росо | 1:20.034 | 48 |
4 | Буеми | Торо Росо | 1:20.223 | 99 |
5 | Пафет | Макларън | 1:21.340 | 31 |
6 | Кубица | БМВ | 1:21.521 | 76 |
7 | Росберг | Уилямс | 1:21.525 | 113 |
8 | Бътън | Хонда | 1:21.770 | 110 |
9 | Сутил | Форс Индия | 1:22.073 | 58 |
10 | Ди Граси | Хонда | 1:22.283 | 110 |
11 | Пикет | Рено | 1:22.348 | 85 |
12 | Бадоер | Ферари | 1:22.425 | 127 |
13 | Жене | Ферари | 1:22.772 | 31 |
14 | Хайдфелд | БМВ | 1:22.945 | 81 |
15 | Ван дер Гарде | Рено | 1:23.250 | 37 |
16 | Де ла Роса | Форс Индия | 1:23.499 | 86 |
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар