
Тест пилотът на БМВ Кристиян Клийн направи интересен коментар относно визията на новия болид за 2009 година.
Според 25 годишния австриец, това е най-грозната кола от Формула 1, която някога е виждал. А Клийн определено знае какво говори, защото има опит в карането на грозни болиди. Миналата година той бе тест-пилот на Хонда, когато японците сложиха прословутите "Слонски уши" на носа на болида.
"Никога не съм виждал по-секси кола", иронично подметна Клийн след тестовете в Барселона в понеделник.
"Изглежда по много, много различен начин за всички. За мен лично, в момента това е най-лошо изглеждащата кола, която някога съм виждал във Формула 1. Просто не си пасва".
"Но ще свикнем. Ще има много модификации до първото състезание през март".
Роберт Кубица също се съгласи със съотборника си: "Определено всички сме на мнение, че външният вид на колата не е от най-добрите".
Чудатата аеродинамика с много широко предно и тясно задно крило е заради нуждата от по-ниско сцепление, което да имитира нормите за следващия сезон. Въпреки външния вид, Клийн остана доволен от поведението на колата.
"Всъщност се кара много добре. Както видяхте, времената бяха доста добри", анализира Клийн.
Както почти всички останали пилоти, Клийн коментира новите правила във Формула 1, като една от основните новости е връщането на гладките гуми.
"Основният им проблем е ниската температура. Не знам дали ще има подобрения до началото на сезона, но загряването им не е много добро. Дори и при лятно време".
"Сликовете обаче са правилната посока. Колата изглежда по-добре. Също така е важно правилата да се променят на всеки няколко години, за да се даде шанс на нови отбори да изскочат. Също така падат скоростите. Сега ще загубим около 2 секунди на обиколка".
"Въпреки новите правила за аеродинамиката, не е възможно да караш залепен за гърба на друг пилот. Ще видим в първите състезания. По-големият проблем е да не счупиш предното си крило на първия завой".
Напиши коментар
Според 25 годишния австриец, това е най-грозната кола от Формула 1, която някога е виждал. А Клийн определено знае какво говори, защото има опит в карането на грозни болиди. Миналата година той бе тест-пилот на Хонда, когато японците сложиха прословутите "Слонски уши" на носа на болида.
"Никога не съм виждал по-секси кола", иронично подметна Клийн след тестовете в Барселона в понеделник.
"Изглежда по много, много различен начин за всички. За мен лично, в момента това е най-лошо изглеждащата кола, която някога съм виждал във Формула 1. Просто не си пасва".
"Но ще свикнем. Ще има много модификации до първото състезание през март".
Роберт Кубица също се съгласи със съотборника си: "Определено всички сме на мнение, че външният вид на колата не е от най-добрите".
Чудатата аеродинамика с много широко предно и тясно задно крило е заради нуждата от по-ниско сцепление, което да имитира нормите за следващия сезон. Въпреки външния вид, Клийн остана доволен от поведението на колата.
"Всъщност се кара много добре. Както видяхте, времената бяха доста добри", анализира Клийн.
Както почти всички останали пилоти, Клийн коментира новите правила във Формула 1, като една от основните новости е връщането на гладките гуми.
"Основният им проблем е ниската температура. Не знам дали ще има подобрения до началото на сезона, но загряването им не е много добро. Дори и при лятно време".
"Сликовете обаче са правилната посока. Колата изглежда по-добре. Също така е важно правилата да се променят на всеки няколко години, за да се даде шанс на нови отбори да изскочат. Също така падат скоростите. Сега ще загубим около 2 секунди на обиколка".
"Въпреки новите правила за аеродинамиката, не е възможно да караш залепен за гърба на друг пилот. Ще видим в първите състезания. По-големият проблем е да не счупиш предното си крило на първия завой".
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар