
Отборът на Субару в Световния Рали Шампионат WRC реши да се оттегли от участие с незабавен ефект.
Това става само 24 часа, след като отборът на Сузуки също се отказа. И в двата случая причината е световната финансова криза.
"Напускането на Субару от WRC е голяма загуба, тъй като това е една от иконите на този спорт", коментира Дейвид Ричардс, бос на фирмата Продрайв, която управляваше проекта на Субару в ралито.
"Отборът на Субару е създал големи шампиони като Колин Макрий и Ричард Бърнс. Неговото отсъствие ще бъде усетено от много хора по света".
Все пак от Продрайв се надяват оттеглянето им да е краткотрайно и още през 2010 година да се върнат в шампионата.
Субару, също както и Сузуки, не се представи добре през този сезон. Последният успех на Субару бе през септември 2005 година. Тогава Себастиян Льоб нарочно се отказа от победата заради смъртта на навигатора Михаел Парк и това подари победата в Рали Великобритания на Петер Солберг. Преди това последната чиста победа бе в Рали Мексико през март 2005.
Големите очаквания върху новата Импреса бяха оправдани само частично с второто място в Рали Акрополис. До края на сезона обаче Петер Солберг така и не успя да се конкурира с Форд или Ситроен.
Така, след оттеглянето на Сузуки и Субару, вече единствените марки във WRC остават Форд и Ситроен.
Това е поредния удар, който моторните спортове понасят заради световната финансова криза, след като по-рано през месеца отборът на Хонда се оттегли от участие във Формула 1.
Напиши коментар
Това става само 24 часа, след като отборът на Сузуки също се отказа. И в двата случая причината е световната финансова криза.
"Напускането на Субару от WRC е голяма загуба, тъй като това е една от иконите на този спорт", коментира Дейвид Ричардс, бос на фирмата Продрайв, която управляваше проекта на Субару в ралито.
"Отборът на Субару е създал големи шампиони като Колин Макрий и Ричард Бърнс. Неговото отсъствие ще бъде усетено от много хора по света".
Все пак от Продрайв се надяват оттеглянето им да е краткотрайно и още през 2010 година да се върнат в шампионата.
Субару, също както и Сузуки, не се представи добре през този сезон. Последният успех на Субару бе през септември 2005 година. Тогава Себастиян Льоб нарочно се отказа от победата заради смъртта на навигатора Михаел Парк и това подари победата в Рали Великобритания на Петер Солберг. Преди това последната чиста победа бе в Рали Мексико през март 2005.
Големите очаквания върху новата Импреса бяха оправдани само частично с второто място в Рали Акрополис. До края на сезона обаче Петер Солберг така и не успя да се конкурира с Форд или Ситроен.
Така, след оттеглянето на Сузуки и Субару, вече единствените марки във WRC остават Форд и Ситроен.
Това е поредния удар, който моторните спортове понасят заради световната финансова криза, след като по-рано през месеца отборът на Хонда се оттегли от участие във Формула 1.
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар