Финалът на Мондиала между Италия и Франция ще прикове вниманието на повече от 1 милиард зрители. Това обявиха от ФИФА ден преди очаквания двубой.
“Телевизионните права са продадени в повече от 200 страни по света, което означава, че мачът ще бъде гледан в по-голям брой държави, отколкото са членовете на ООН”, заяви Волфганг Ниербах, който оглавява местен организационен комитет. В момента в ООН влизат 191 страни.
Според статитиката населението на планетата е около 6,5 милиарда, което означава, че почти една шеста от хората ще седнат пред телевизорите в неделя, за да наблюдават шоуто. Според данните общо около 30 млрд. души са станали свидетели на срещите, което е повече от предишния Мондиал (28 млрд), но по-малко от първенството във Франция през 1998, което е било наблюдавано от 33,4 млрд.
Утре на Олимпийския стадион в Берлин се очаква да присъстват около 3100 журналисти, като 1800 от тях са пишещи, 1000 работят в електронни медии, както и 300 фотографи.

Медведев: Действията на САЩ принудиха Русия да обмисля ядрени опити
Румен Христов: 558 хил. работят в публичния сектор, който харчи материални блага
Певицата Карли Рей Джепсън е бременна
Пак насилие над лекар: Пребиха медик от Спешния център в Криводол
Вълчев се пита: Как да ограничим социалните мрежи и извън училище
30-дневно предизвикателство за по-добър живот
Възраждането на Jaguar ще се забави
Как Кларксън и Мей предсказаха китайското нашествие
Ново проучване показа как износването на гумите вреди на околната среда
Най-ненадеждните японски автомобили според Consumer Reports
Джейк Пол отказа боксов мач с Нейт Диас
Бивш световен шампион предизвика Мозес Итаума: „Ще е чест да споделя ринга с него“
Отчет за състезанието – KWU SENSHI JAPAN Karate Kanto Open 2025
Дионтей Уайлдър подписа договор за следващия си бой: „Всичко, което мога да кажа, е – двукратен!“
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар