Макларън показа новата кола за 2010-та година на церемония в центъра на Водафоун в Нюбъри, Англия.

Новата кола на отбора запазва сребристия си цвят, въпреки че Мерцедес вече не е официален партньор на отбора.

Най-интересното в дизайна е капака на двигателя, който е като висока перка на акула, която стига чак до задния спойлер.

Заради новото правило забраняващо презарежданията с гориво, резервоарът е по-голям, което е довело до по-дълга кола спрямо предната година.

"Подготовката е ключът към успеха,а тази година ние се подготвихме по-добре от всякога", коментира босът на отбора Мартин Уитмарш.

"Силен отбор може да успее само с най-добрите пилоти. А нито един от нашите пилоти няма нужда от представяне, тъй като заедно те притежават последните две световни титли".

Същевременно Уитмарш обеща да запази политиката на отбора за равенство между пилотите.

"Имаме философия, която е от години. Дори преди аз да дойда в този отбор. И тя е имаме най-добрите пилоти, които да дърпат отбора напред".

"Смятам, че имаме двама пилоти, които са много честни и отворени. И двамата искат да победят другия. Щях да съм притеснен, ако не искаха".

"Но смятам, че ще е чиста битка. Ще е позитивна и в дух на сътрудничество. Отношението между тях е на взаимно уважение. Има доверие, което не много съотборници имат".

"Поради тази причина не се притеснявам от спорове в отбора".

Хамилтън също демонстрира, че приема новия си съотборник с отворени обятия.

"Спечелих първата си титла с двигателите на Джон Бътън", обясни той за началото на кариерата си, когато се е състезавал с картинги, настройвани от бащата на Дженсън.

"Винаги съм искал да последван пътя на Дженсън. Така че да бъда в един отбор с него и да бъдем и двамата световни шампиони, е страхотно".