
Фернандо Алонсо изобщо не е притеснен от поредния гръмнал двигател на Ферари в свободните тренировки преди Гран При на Китай.
След тази повреда "Скудерията" вече има право на само 6 смени на двигателите в оставащите до края 16 състезания, включително и предстоящото в Китай. Ако се наложи Ферари да направи повече от регламентираните 8 промени на двигателите, автоматично ще последва наказание от 10 позиции назад в стартовата решетка.
Първият гръмнал двигател бе в състезанието за Гран При на Малайзия преди две седмици. Алонсо обаче изобщо не е притеснен, тъй като днес повреда получи стар двигател, който и без това не е бил предвиден за състезанията. Това е част от политиката на отбора да се презастрахова и да не натоварва излишно новите двигатели в петъчните тренировки.
Конкретно днес повреда получи двигателят, който бе заменен от съображения за сигурност преди Гран При на Бахрейн.
"Притесненията са ми точно нула. По отношение на състезателните двигатели - тези, които ползваме в събота и неделя се движим точно по план", обясни Алонсо, цитиран от Аутоспорт.
"Единствено с петъчните двигатели ще трябва да направим малко повече километри, но винаги е в рамките, които сме заложили по време на зимните тестове".
"Притесненията са нула, както казах още вчера. Ако счупим още двигатели, тогава ще започна да се притеснявам. Но този двигател щеше да стигне своя край рано или късно. Затова го сменихме и в Бахрейн. Знаехме, че умира".
Фернандо Алонсо не смята, че петъчните тренировки ще пострадат от това, че ще бъдат правени само с използвани двигатели.
"Не мисля, че ще е голям проблем. През зимата притискахме двигателите до края, след което ги изследвахме и загубата на мощност беше много, много малка. Така че от гледна точка на представяне старите двигатели няма да са проблем".
Същевременно испанецът разкри, че все още болидът му не е оборудван с прослoвутата Ф-система на Макларън за отвеждане на въздушния поток през болида.
"Ф-системата не беше налице. Тествахме само някои части от новото задно крило и капак на двигателя, за да ги проверим и да видим дали работят добре. Сега предстои на хората по аеродинамиката да съберат данните. Системата обаче още не е готова. Вътре в самия кокпит нямах нищо от системата".
Напиши коментар
След тази повреда "Скудерията" вече има право на само 6 смени на двигателите в оставащите до края 16 състезания, включително и предстоящото в Китай. Ако се наложи Ферари да направи повече от регламентираните 8 промени на двигателите, автоматично ще последва наказание от 10 позиции назад в стартовата решетка.
Първият гръмнал двигател бе в състезанието за Гран При на Малайзия преди две седмици. Алонсо обаче изобщо не е притеснен, тъй като днес повреда получи стар двигател, който и без това не е бил предвиден за състезанията. Това е част от политиката на отбора да се презастрахова и да не натоварва излишно новите двигатели в петъчните тренировки.
Конкретно днес повреда получи двигателят, който бе заменен от съображения за сигурност преди Гран При на Бахрейн.
"Притесненията са ми точно нула. По отношение на състезателните двигатели - тези, които ползваме в събота и неделя се движим точно по план", обясни Алонсо, цитиран от Аутоспорт.
"Единствено с петъчните двигатели ще трябва да направим малко повече километри, но винаги е в рамките, които сме заложили по време на зимните тестове".
"Притесненията са нула, както казах още вчера. Ако счупим още двигатели, тогава ще започна да се притеснявам. Но този двигател щеше да стигне своя край рано или късно. Затова го сменихме и в Бахрейн. Знаехме, че умира".
Фернандо Алонсо не смята, че петъчните тренировки ще пострадат от това, че ще бъдат правени само с използвани двигатели.
"Не мисля, че ще е голям проблем. През зимата притискахме двигателите до края, след което ги изследвахме и загубата на мощност беше много, много малка. Така че от гледна точка на представяне старите двигатели няма да са проблем".
Същевременно испанецът разкри, че все още болидът му не е оборудван с прослoвутата Ф-система на Макларън за отвеждане на въздушния поток през болида.
"Ф-системата не беше налице. Тествахме само някои части от новото задно крило и капак на двигателя, за да ги проверим и да видим дали работят добре. Сега предстои на хората по аеродинамиката да съберат данните. Системата обаче още не е готова. Вътре в самия кокпит нямах нищо от системата".
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар