
Жак Вилньов не се отказва от идеята да се завърне във Формула 1 със собствен отбор.
Вчера на своето заседание ФИА реши, че нито един от кандидатите за 13-ти отбор във Формула 1 не отговаря на условията.
Това бяха съвместният проект на Вилньов и отборът от ГП2 Дуранго, както и испанския тим Епсилон. Отказът на ФИА обаче не обезкуражава световния шампион от 1997 година.
"Сега преминаваме към План Б, който е да купим някой от съществуващите отбори", коментира канадецът в телефонно интервю пред Ру Фронтенак.
Най-вероятно това ще е един от 3-те отбора, които дебютираха през този сезон - Върджин, Лотус или Испания Рейсинг. И трите тима се представят много слабо и е възможно накрая на сезона да сменят собствениците си.
"Вероятно ще ни излезе малко по-скъпо. Освен това трябва да сме сигурни, че ръцете ни ще са развързани", допълни Вилньов.
"Не искаме да партньорства, които не сме избрали сами. Също така може да има договори, които да пречат на плановете ни".
"Например ние имаме голямо доверие на собствения ни дизайн за колата. Искаме да го ползваме, а не да ни бъде наложено да ползваме чужд дизайн".
Напиши коментар
Вчера на своето заседание ФИА реши, че нито един от кандидатите за 13-ти отбор във Формула 1 не отговаря на условията.
Това бяха съвместният проект на Вилньов и отборът от ГП2 Дуранго, както и испанския тим Епсилон. Отказът на ФИА обаче не обезкуражава световния шампион от 1997 година.
"Сега преминаваме към План Б, който е да купим някой от съществуващите отбори", коментира канадецът в телефонно интервю пред Ру Фронтенак.
Най-вероятно това ще е един от 3-те отбора, които дебютираха през този сезон - Върджин, Лотус или Испания Рейсинг. И трите тима се представят много слабо и е възможно накрая на сезона да сменят собствениците си.
"Вероятно ще ни излезе малко по-скъпо. Освен това трябва да сме сигурни, че ръцете ни ще са развързани", допълни Вилньов.
"Не искаме да партньорства, които не сме избрали сами. Също така може да има договори, които да пречат на плановете ни".
"Например ние имаме голямо доверие на собствения ни дизайн за колата. Искаме да го ползваме, а не да ни бъде наложено да ползваме чужд дизайн".
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар