Националният отбор на Германия по футбол ще продължи да използва прозвището "Die Mannschaft", въпреки призивите то да бъде премахнато след разочароващото представяне на световното първенство в Русия това лято.
"След Мондиала подложихме на критика много от нещата, свързани с нашия отбор, включително марката "Die Mannschaft". Резултатите от направеното проучване ни окуражиха да запазим това прозвище", коментира тийм мениджърът на Германия Оливер Бирхоф пред "Билд".
"Die Mannschaft" или преведено Отборът, е популярен слоган сред младите, но не е харесван от по-възрастните германски фенове, сочи проучването.
Концепцията за този бранд е от 2015 година, когато в Германия решават да последват примера на други национални отбори като Италия, известни като "адзурите" или бразилското Селесао.







Шофьорите ще плащат повече за смяна на гуми
Финансист: Еврото не е панацея, бюджетът наказва бизнеса
Централна емисия
Цеца бясна на журналист след въпрос за българското знаме в Северна Македония (+ВИДЕО)
Все по-силни призиви Великобритания да върне Розетския камък на Египет
Младите руснаци се обсебиха от опасно хапче за отслабване
Ана Уинтур на 76 – жената, която промени завинаги светa на модата
Cadillac сложи космическа цена на своя флагман
Японци развенчаха мита за LED фаровете
Eто го новото Renault Twingo
5 проблема, които нискокачественото гориво причинява
Валтър Уокър: „Не съм готов за топ 10 на тежка категория в UFC — имам още много да уча“
Агит Кабайел ще защитава временната си титла на WBC на 10 януари в Германия
Гига Чикадзе се завръща срещу Кевин Валехос на финалното UFC събитие за 2025 г.
Марио Баутиста: „От UFC ми обещаха нещо голямо след загубата от Нурмагомедов“
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Памуклийка – древна билка от помощ при съвременни заболявания
Захарен диабет тип I при деца - хранене и инсулинолечение
В УМБАЛ „Света Марина“ – Варна спасиха петдневно бебе с рядка вродена аномалия
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар