Манчестър Юнайтед  договори гигантски рекламен договор с основния спонсор - американската застрахователна компания AON.

Според него името на тренировъчния комплекс Карингтън от 1 юли ще се казва "AON тренировъчен комплекс". Сделката включва още спонсориране на тренировъчните екипи на отбора, годишните им турнета и за първи път - на приятелските мачове.

Официално не се съобщава стойността на сделката, но се предполага, че тя ще е за по-малко от 20-те милиона лири годишно, които AON плаща в момента, за да има логото на официалните фланелки на отбора.

Сумата обаче ще е повече от 10-те милиона, които доскоро плащаше DHL за тренировъчните екипи. Както е известно, от Юнайтед изкупиха договора с DHL, тъй като смятаха, че могат да подпишат по-изгодна сделка.

Сделката е поредния успешен ход на клуба, който наскоро подписа договор с Шевролет да наследи AON като основен спонсор след 2014-та година. Американската компания плати 357 милиона лири за 7 сезона.

Същевременно от клуба са категорични, че имат граници, които няма да бъдат прекрачвани.

"Името на Олд Трафорд няма да бъде продавано", заяви заместник директорът Ед Уудуард, който ще наследи досегашния шеф Дейвид Джил през лятото.