Изпълнителният директор на Левски Павел Колев и мажоритарният собственик Наско Сираков дадоха пресконференция, на която разкриха плановете на клуба за излизане от тежката ситуация.

Днес клубът представи и специален видеоклип, в който известни български личности приканват привържениците да подкрепят клуба.

"Малко над 300 са продадените абонаменти карти. Горе-долу по 100 на ден. За първа година направихме така и българите в чужбина да си закупуват абонаментни карти. Идеята на този клип беше да се обърнем към всички онези, над 1 млн. българи, живеещи в чужбина. Те и до този момент се включваха активно.

Обаждаха ни се от Америка, Австралия... В Европа знаем, че почти навсякъде има левскари. За всички е ясно, че ситуацията в Левски е такава, че разчитаме на това, което клубът може да представите на феновете си като продукт.

Разтрогването на договора за неизплатено обезщетение не може да стане автоматично. Има писмо, уведомление, след което тече срокът. По отношение на несъстоятелността - не е вярно, че Левски не е коректен към партньорите си. Благодарение да дарителската кампания и продажбата на артикули във фен магазина, ние се отчитаме всеки месец.

Изключително коректен платец сме към всички наши партньори. Нещо, което назад във времето не е било така. Конкретен срок за подаване на молба за несъстоятелност няма. Това в някой момент ще стане неизбежно, ако ситуацията в клуба не се промени. В някой момент ще трябва да се случи и този момент не е далече. Конкретна дата няма.

Основната цел на този клип е даде нов тласък на дарителската кампания. Притеснени сме от генералното положение на клуба. Дарителската кампания е нормално да има пикове и спадове. Ако сте обърнали внимание на отчета за месец юни, част от приходите са дошли от фен магазина.

По-голям ефект ще се види през юли, тъй като ще дойдат приходи от друга кампания - "Дарителите". Проблемът е, че възможностите на хората в момента са такива, че могат да помогнат на клуба, но това не е достатъчно. Всеки един договор е от огромно значение не само финансово, а и като знак, че марката Левски предизвиква интерес", завърши Колев.